"Knips" indefra!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. august 2011

HeidiØ

Ja, det lyder mærkeligt, men er der andre der har hørt det indefra? Altså det lyder som når man klikker to negle mod hinanden - hva søren kan det være han dog laver derinde?!

Det er for mærkeligt altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Mira0911

Som du selv siger, det lyder mærkeligt... Har aldrig oplevet det selv... 

Anmeld

16. august 2011

Ullaen

Jeg oplevede det, men ved ikke hvad det er - desværre

Anmeld

16. august 2011

Ayasmor

Lige den lyd oplevede jeg ikke.. Men tilgengæld troede folk altid jeg pruttede når jeg bukkede mig ned, fordi at vandet inde i maven lavede pruttelyde ved bevægelse.

Anmeld

16. august 2011

skønneunger

HeidiØ skriver:

Ja, det lyder mærkeligt, men er der andre der har hørt det indefra? Altså det lyder som når man klikker to negle mod hinanden - hva søren kan det være han dog laver derinde?!

Det er for mærkeligt altså!

jeg hørte det tit i min sidste graviditet og aner ikke hvad det var men det var meget spøjst, savner alle de sjove ting man oplevede med mavsen.

Anmeld

17. august 2011

HeidiØ

Ayasmor skriver:

Lige den lyd oplevede jeg ikke.. Men tilgengæld troede folk altid jeg pruttede når jeg bukkede mig ned, fordi at vandet inde i maven lavede pruttelyde ved bevægelse.

Haha, ej det lyder lidt sjovt

Anmeld

17. august 2011

HeidiØ

skønneunger skriver:

jeg hørte det tit i min sidste graviditet og aner ikke hvad det var men det var meget spøjst, savner alle de sjove ting man oplevede med mavsen.

Kunne godt forestille mig man kom til at savne det. Men ja, det er sku en mærkelig lyd. Måske det bare er en bobbel der brister

Anmeld

17. august 2011

Moms

Det har jeg ikke prøvet - er heller ikke mere end uge 24. Men det lyder spændende...

De der negle er vel så små, så jeg tror næppe de kan lave en lyd så høj at den kan komme ud igennem alt det vand.

Men hvad med klik med tungen - gad vide om ikke sådan en baby kan det. Eller det kan jo også være babyen prutter

haha

Moms

Anmeld

17. august 2011

TrineMine86

Ayasmor skriver:

haha.. det er min mave også begyndt med, fik et chok første gang det skete, det er jo mega højt

Anmeld

17. august 2011

Ayasmor

TrineMine86 skriver:

haha.. det er min mave også begyndt med, fik et chok første gang det skete, det er jo mega højt

Det gjorde jeg bestemt også første gang det skete.. Specielt da jeg var ude at spise med nogle venner på en restaurant. Og da jeg tabte noget på gulvet og lige ville samle det op, så kom det så.. Og selfølgelig lige i køen ved buffen ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.