Er ved at blive sindssyg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2011

baby-kom-nu

Vi har prøvet at blive gravide i lidt over et år, og har desværre ikke haft heldet med os endnu

For 2 månder siden fik jeg scannet livmoder og æggeledere, for at se om alt var okay, og det var det. Der sad lidt og blokkerede i den ene, men det blev skyllet væk af kontrastvæsken.

Min mens har førhen været uregelmæssig, men har det sidste stykke tid været forholdsvis regelmæssig, dog er min cyklus lang, omkring de 32-35 dage....

Nu sku jeg så ha haft mens i søndags, men det er endnu ikke kommet. Tog en test i dag, som desværre var negativ  

Jeg har dog flere tegn (synes jeg selv), fx kvalme af og til, skal tisse hele tiden, ondt i underlivet (ikke ala mens smerter) og så selvfølgelig den udeblevne mens.

Jeg ved godt, at jeg selv kan være med til at påvirke de tegn, da jeg så brændende ønsker at det snart må lykkes, men kan ikke lade være med at håbe

Det gør mig bare efterhånden skør i bolden af at fokusere så meget på det

Nå, skulle bare lige af med det! Er jeg bare total skør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Rockertand

Nej, du er ikke skør, du har bare et stort ønske om at blive gravid og reagerer meget naturligt. Jeg vil dog tilråde dig at få undersøgt din urin for blærebetændelse, da dine symptomer til dels kan skyldes dette, - men vi krydser jo fingre for, at det har en helt anden årsag

Er din mand undersøgt?

Anmeld

16. august 2011

baby-kom-nu

Har haft blærebetændelse en million gange, og det er slet ikke den følelse jeg har nu. Tror bare det er min hjerne der spiller mig et puds, men håber stadig på det modsatte...

Ja, han blev tjekket samtidig med mig, og han er helt i top

Anmeld

16. august 2011

Lisbeth1985

baby-kom-nu skriver:

Vi har prøvet at blive gravide i lidt over et år, og har desværre ikke haft heldet med os endnu

For 2 månder siden fik jeg scannet livmoder og æggeledere, for at se om alt var okay, og det var det. Der sad lidt og blokkerede i den ene, men det blev skyllet væk af kontrastvæsken.

Min mens har førhen været uregelmæssig, men har det sidste stykke tid været forholdsvis regelmæssig, dog er min cyklus lang, omkring de 32-35 dage....

Nu sku jeg så ha haft mens i søndags, men det er endnu ikke kommet. Tog en test i dag, som desværre var negativ  

Jeg har dog flere tegn (synes jeg selv), fx kvalme af og til, skal tisse hele tiden, ondt i underlivet (ikke ala mens smerter) og så selvfølgelig den udeblevne mens.

Jeg ved godt, at jeg selv kan være med til at påvirke de tegn, da jeg så brændende ønsker at det snart må lykkes, men kan ikke lade være med at håbe

Det gør mig bare efterhånden skør i bolden af at fokusere så meget på det

Nå, skulle bare lige af med det! Er jeg bare total skør?

Det er HELT normalt at føle de ting, som du føler.. Og det er så hårdt at vente på de to gyldne streger (jeg venter stadig efter flere år).. Men det er super positivt, at ingen af jer fejler noget og nogle skal bare bruge lidt længere tid på det.. Og hvis nu (i værste tilfælde), at det ikke kan lykkes for jer, så kan man heldigvis hjælpe naturen rigtig meget på vej i dag

Held og lykke med det

lisbeth

Anmeld

16. august 2011

baby-kom-nu

Lisbeth1985 skriver:

Det er HELT normalt at føle de ting, som du føler.. Og det er så hårdt at vente på de to gyldne streger (jeg venter stadig efter flere år).. Men det er super positivt, at ingen af jer fejler noget og nogle skal bare bruge lidt længere tid på det.. Og hvis nu (i værste tilfælde), at det ikke kan lykkes for jer, så kan man heldigvis hjælpe naturen rigtig meget på vej i dag

Held og lykke med det

lisbeth

Tak

Ja, jeg er også glad for at vi begge er okay, og ved også godt at det ikke er lige nemt for alle. Det er bare svært, når ALLE ens veninder, enten har børn eller er gravide... Men det skal selvfølgelig nok komme for os også, er bare utålmodig lige nu  

Håber også det snart lykkes for dig

Anmeld

18. august 2011

Lotte90

Du er overhovedet ikke skør!! Jeg er selv ved at blive fuldstændig sindssyg engang imellem. jeg stoppede på mine p-piller i Febuar og fik derefter min mens normalt, men har ikke set skyggen af den siden..

Det er virkelig og frustrerende, så føler med dig.. Jeg skal selv ind og have det hele skannet her d. 31/8 ..

Held og lykke med det hele (:

Anmeld

18. august 2011

baby-kom-nu

Lotte90 skriver:

Du er overhovedet ikke skør!! Jeg er selv ved at blive fuldstændig sindssyg engang imellem. jeg stoppede på mine p-piller i Febuar og fik derefter min mens normalt, men har ikke set skyggen af den siden..

Det er virkelig og frustrerende, så føler med dig.. Jeg skal selv ind og have det hele skannet her d. 31/8 ..

Held og lykke med det hele (:

Det var da også vildt lang tid din er udebleven...  Håber alt er som det skal være når du blir' skannet

Efter jeg stoppede med p-ring første gang, udeblev mit i 4 måneder, og 2. gang i 2. måneder... men derefter har det været regelmæssigt, og det er da et år siden....

Men jeg har besluttet at prøve at lade være med at fokusere så meget på det det næste stykke tid, og i stedet fokusere på studie og træning osv, og så skal det andet nok komme  Selvfølgelig kan jeg ikke slippe det helt, og det vil jeg heller ikke, men det her gør mig alt for skør i bolden, så må prøve at slippe det bare lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.