Så var vi til NF-scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Gry91

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du må skrive en update. 

Det lover jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

lykkekevin

mg91 skriver:

Tusind tak 

Ja der sker en del! selvom den lille var sådan lidt "klump" med hoved, var det bare så skønt at se det lille hjerte blinke, og nøj hvor så farmand stolt ud allerede 

ja forstår jer helt klart det er så lækkert jeg har set min to en del gange da de begge er lavet med beskyttelse den lille så vi første gang da han var 5 uger og så i uge 8+ og igen uge 12-19-25-31-36

og kun de4 af dem var dejlig de andre 3 var jeg så bange nemlig 25 31 36

de er taget enten begrund af voldsom smerter og den en gang forde de ikke kunne finde liv og ikke havde mærket i to dage men der var liv og nu bliver han snart 10 mdr uden for maven

Anmeld

17. august 2011

Emily2012<3

mg91 skriver:

Igår var kæresten og jeg til NF-scanning på Skejby 

Det var en rigtig spændende oplevelse at se det lille liv, og høre det lille hurtigt bankende hjerte! 

Blev dog desværre sat godt og vel 2 uger tilbage, så i stedet for 11+6 så var jeg 9+5. Men bette musen havde det fint, og det var sjovt at se "varen"  Det var også dejligt at se der rent faktisk er liv derinde, vi havde begge frygtet at der ikke ville være liv! ( havde i det også sådan ?)

Nu ser vi bare frem til ny NF-scanning, hvor baby har taget lidt bedre form 

Fantastisk billede.. 

Jeg var også til NF igår, og jeg var også bare SÅ bange for der ikke var liv.. Men den lille spring gymnast derinde var der bare fuld gang i (den satte lige af med fusserne og sååå hopla) .. Så det var bare skønt at se..

Anmeld

17. august 2011

Gry91

lykkekevin skriver:

ja forstår jer helt klart det er så lækkert jeg har set min to en del gange da de begge er lavet med beskyttelse den lille så vi første gang da han var 5 uger og så i uge 8+ og igen uge 12-19-25-31-36

og kun de4 af dem var dejlig de andre 3 var jeg så bange nemlig 25 31 36

de er taget enten begrund af voldsom smerter og den en gang forde de ikke kunne finde liv og ikke havde mærket i to dage men der var liv og nu bliver han snart 10 mdr uden for maven

Det lyder da til at det var en lidt hård omgang alligevel 

Kan godt forestille mig at det er lidt skræmmende ikke at mærke liv lige pludselig!

Men når enden er god er alting godt 

Anmeld

17. august 2011

Gry91

BJNGJ. skriver:

Fantastisk billede.. 

Jeg var også til NF igår, og jeg var også bare SÅ bange for der ikke var liv.. Men den lille spring gymnast derinde var der bare fuld gang i (den satte lige af med fusserne og sååå hopla) .. Så det var bare skønt at se..

Haha hvor dejligt!  det er bare skønt at få lov at få det kig ind 

Fik du rykket din termin enten frem eller tilbage ?

Vores lille spire skulle også lige til sidst vise sig for mor og far 

Anmeld

17. august 2011

lykkekevin

mg91 skriver:

Det lyder da til at det var en lidt hård omgang alligevel 

Kan godt forestille mig at det er lidt skræmmende ikke at mærke liv lige pludselig!

Men når enden er god er alting godt 

ja det har ikke været helt sjovt med nogen af dem den store var det da hun var kommet ud og den lille var da han var i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.