Så var vi til NF-scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Gry91

Igår var kæresten og jeg til NF-scanning på Skejby 

Det var en rigtig spændende oplevelse at se det lille liv, og høre det lille hurtigt bankende hjerte! 

Blev dog desværre sat godt og vel 2 uger tilbage, så i stedet for 11+6 så var jeg 9+5. Men bette musen havde det fint, og det var sjovt at se "varen"  Det var også dejligt at se der rent faktisk er liv derinde, vi havde begge frygtet at der ikke ville være liv! ( havde i det også sådan ?)

Nu ser vi bare frem til ny NF-scanning, hvor baby har taget lidt bedre form 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Nessie

Hvor fint

Ja, vi var også dødbange for at der ikke var liv. Men det bliver bedre når man kan mærke den sparker
Men du kan lige så godt vænne dig til det. Fra nu af, er der altid noget du vil bekymre dig om, også når du har født

Anmeld

16. august 2011

lykkekevin

lækkert at se den lille og tillykke med den lille spir....

jeg har et billede der liner meget godt og der var jeg 8 uger hen mener jeg 

der sker bare så meget på de få uger

Anmeld

16. august 2011

Gry91

Nessie skriver:

Hvor fint

Ja, vi var også dødbange for at der ikke var liv. Men det bliver bedre når man kan mærke den sparker
Men du kan lige så godt vænne dig til det. Fra nu af, er der altid noget du vil bekymre dig om, også når du har født

Uh det glæder jeg mig også til at kunne mærke! 

Hehe ja nu får vi aldrig ro igen 

Vi går også og vender os lige så stille til tanken om at nu vil vi aldrig blive alene igen på samme måde  

Anmeld

16. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mg91 skriver:

Igår var kæresten og jeg til NF-scanning på Skejby 

Det var en rigtig spændende oplevelse at se det lille liv, og høre det lille hurtigt bankende hjerte! 

Blev dog desværre sat godt og vel 2 uger tilbage, så i stedet for 11+6 så var jeg 9+5. Men bette musen havde det fint, og det var sjovt at se "varen"  Det var også dejligt at se der rent faktisk er liv derinde, vi havde begge frygtet at der ikke ville være liv! ( havde i det også sådan ?)

Nu ser vi bare frem til ny NF-scanning, hvor baby har taget lidt bedre form 

Ih hvor dejligt alt var vel. Tror altid man er lidt bange for, om der nu også er liv derinde. Også fordi man ikke kan mærke noget, eller vide sig sikker. 

Øv med de 2 uger, men så kan du da se frem til en ny dejlig scanning.

Anmeld

16. august 2011

Gry91

lykkekevin skriver:

lækkert at se den lille og tillykke med den lille spir....

jeg har et billede der liner meget godt og der var jeg 8 uger hen mener jeg 

der sker bare så meget på de få uger

Tusind tak 

Ja der sker en del! selvom den lille var sådan lidt "klump" med hoved, var det bare så skønt at se det lille hjerte blinke, og nøj hvor så farmand stolt ud allerede 

Anmeld

16. august 2011

Gry91

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih hvor dejligt alt var vel. Tror altid man er lidt bange for, om der nu også er liv derinde. Også fordi man ikke kan mærke noget, eller vide sig sikker. 

Øv med de 2 uger, men så kan du da se frem til en ny dejlig scanning.

Nej lige præcis og har før gennemgået en SA, så bliver man måske også lidt ekstra bekymret. 

Ja det var træls at blive sat så lang tid tilbage, men det positive er jo så det ekstra kig ind vi får 

Anmeld

16. august 2011

mg91 skriver:

Nej lige præcis og har før gennemgået en SA, så bliver man måske også lidt ekstra bekymret. 

Ja det var træls at blive sat så lang tid tilbage, men det positive er jo så det ekstra kig ind vi får 

Det tror jeg du har ret i. 

Håber i får en helt fantastisk scanning om 14 dage, og de så evt. sætter dig lidt frem igen, hehe 

Anmeld

16. august 2011

Gry91

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det tror jeg du har ret i. 

Håber i får en helt fantastisk scanning om 14 dage, og de så evt. sætter dig lidt frem igen, hehe 

Tusind tak 

Vi glæder os rigtig meget, og ja krydser fingre for at blive sat lidt frem igen 

Anmeld

16. august 2011

mg91 skriver:

Tusind tak 

Vi glæder os rigtig meget, og ja krydser fingre for at blive sat lidt frem igen 

Du må skrive en update. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.