Nyt hjem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Rødhætte

Hvor ser det lækkert ud! Kan godt forstå I er glade for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Sofia

Så fandt jeg også tråden

EEEELsker det tog I har på tumbleren og uglebilledet i gangen, HVOR kan jeg få fingre i noget lignende?? Ihhh selvom det ikke en gang er et år siden vi flyttede ind i vores nuværende lejlighed, som jeg i øvrigt elsker, længes jeg alligevel efter at flytte, jeg hader egentlig at flytte, men hvad gør man ikke for en lille have og en terasse? Man finder hurtigt ud af hvor SKØNT det er at have, når man får en lille bebs! Nex step: et lignende hjem til os! eller i det mindste en kolonihave!

Anmeld

20. august 2011

Lilje82

Ej, hvor ser det bare lækkert ud Anne Kan godt forstå I er glade for det.

Nice køkken - Det er jo alt for lækkert og ham den lækre Felix-mås er jo bare så skøn

Anmeld

20. august 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Så fandt jeg også tråden

EEEELsker det tog I har på tumbleren og uglebilledet i gangen, HVOR kan jeg få fingre i noget lignende?? Ihhh selvom det ikke en gang er et år siden vi flyttede ind i vores nuværende lejlighed, som jeg i øvrigt elsker, længes jeg alligevel efter at flytte, jeg hader egentlig at flytte, men hvad gør man ikke for en lille have og en terasse? Man finder hurtigt ud af hvor SKØNT det er at have, når man får en lille bebs! Nex step: et lignende hjem til os! eller i det mindste en kolonihave!

Haha Ja haven er guld værd!

Toget er købt i Panduro, til halv pris hvilket var den nette sum af 18 kroner LOVE it!
Uglebilledet er fra IKEA, til endnu en net sum, 79,- - LOVE it also!!

Anmeld

20. august 2011

CA

Hvor ser det bare godt ud! I er virkelig kommet på plads!

Lækkert med have! Jeg har så taget din oprindelige plan i brug - bæresele op og ned af trapper for at få bebs med ud i vognen! Bytte-bytte-købmand!

Felix er skøn! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.