Altså ikke igen vel... Men Sofia spurgte om hun havde overset en update med billeder af huset og næh... Det er bare mig der endnu ikke har fået lavet en! SÅ here goes! Og der er MANGE billeder!!
Jeg elsker at bo her! VI elsker at bo her. Felix sover fantastisk i barnevognen udenfor til hver eneste lur, fantastisk i sin tremmeseng på sit eget værelse hver nat, hele natten!
Vejret har ikke rigtig været til, at vi ellers har nydt udearealerne, men det er nydelse nok, at have barnevognen stående tørt udenfor, i al slags vejr.
Køkkenet er skønt. Der er PLADS! Selvom jeg bager, kan jeg sagtens have Felix i skråstolen på bordet, så han kan følge med i hvad jeg laver. Vi har indrettet pusleplads i bryggerset nedenunder og på badeværelset ovenpå. Det er fedt nok ikke partout at skulle rende ovenpå, hvis det bare lige er et hurtigt bleskift inden man skal ud af døren.
Jamen altså - jeg kunne blive ved. Jeg vil lade billederne tale for sig selv, og ønske at jeg kunne skrive tekst ved hver enkelt. Men det kræver de er uploadet et andet sted først, og jeg ved ikke lige hvor det skulle være
Vi har været meget obs på, at indrette os efter, at vi lige om lidt (??) har et kravlende/gående/pillende-i-alt barn, og har derfor sat medicin, rengøringsmidler osv. højt - så vænner vi os til placering helt fra start. Dog er her endnu ikke ledningssikret, men det er et hængeparti som Jørn må klare; sidst jeg sømmede ledninger op... Ja, lad os bare sig det ikke bliver min opgave nogensinde mere... 
Sidste billede er min lille-lixen med punk-frisure. Jeg ved ikke hvad der sker for det hår, sådan sidder det ALTID! Jeg kan desværre ikke få lov at tage bilelde fra siden, for han vil meget gerne låne - eller som minimum kigge på - mit kamera....
SP var her i dag, dejligt besøg og fuld opbakning om dropning af mødregruppe! Den lille fyr er HELT med motorisk, ruller fra ryg til mave, og næsten den anden vej, reagerer på fremmede, flytter legetøj fra hånd til hånd og vejer 7,9 kg., fordelt på 69 cm 
Det var de billeder....