Nyt hjem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. august 2011

AnneBJ

Altså ikke igen vel... Men Sofia spurgte om hun havde overset en update med billeder af huset og næh... Det er bare mig der endnu ikke har fået lavet en! SÅ here goes! Og der er MANGE billeder!!

Jeg elsker at bo her! VI elsker at bo her. Felix sover fantastisk i barnevognen udenfor til hver eneste lur, fantastisk i sin tremmeseng på sit eget værelse hver nat, hele natten! 
Vejret har ikke rigtig været til, at vi ellers har nydt udearealerne, men det er nydelse nok, at have barnevognen stående tørt udenfor, i al slags vejr.

Køkkenet er skønt. Der er PLADS! Selvom jeg bager, kan jeg sagtens have Felix i skråstolen på bordet, så han kan følge med i hvad jeg laver. Vi har indrettet pusleplads i bryggerset nedenunder og på badeværelset ovenpå. Det er fedt nok ikke partout at skulle rende ovenpå, hvis det bare lige er et hurtigt bleskift inden man skal ud af døren. 

Jamen altså - jeg kunne blive ved. Jeg vil lade billederne tale for sig selv, og ønske at jeg kunne skrive tekst ved hver enkelt. Men det kræver de er uploadet et andet sted først, og jeg ved ikke lige hvor det skulle være Vi har været meget obs på, at indrette os efter, at vi lige om lidt (??) har et kravlende/gående/pillende-i-alt barn, og har derfor sat medicin, rengøringsmidler osv. højt - så vænner vi os til placering helt fra start. Dog er her endnu ikke ledningssikret, men det er et hængeparti som Jørn må klare; sidst jeg sømmede ledninger op... Ja, lad os bare sig det ikke bliver min opgave nogensinde mere...

Sidste billede er min lille-lixen med punk-frisure. Jeg ved ikke hvad der sker for det hår, sådan sidder det ALTID! Jeg kan desværre ikke få lov at tage bilelde fra siden, for han vil meget gerne låne - eller som minimum kigge på - mit kamera.... SP var her i dag, dejligt besøg og fuld opbakning om dropning af mødregruppe! Den lille fyr er HELT med motorisk, ruller fra ryg til mave, og næsten den anden vej, reagerer på fremmede, flytter legetøj fra hånd til hånd og vejer 7,9 kg., fordelt på 69 cm

Det var de billeder....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

DK

Ejj hvor ser det dejligt ud! Jeg kan godt forstå at i er ovenud tilfredse med det. Lækkert med kæmpe køkken og stuen ud til terrassen. Når man først er vant til terrasse så kan man ikke undvære det igen (lidt som opvaskemaskine). Mega nuttet tog der ved puslepladsen i bryggerset

Jeg er vild med Felix' garn! Det styrer da for vildt

Anmeld

16. august 2011

AnneBJ

DK skriver:

Mega nuttet tog der ved puslepladsen i bryggerset

Jeg er vild med Felix' garn! Det styrer da for vildt

Felix er også ret vild med det

Ja, muligvis bliver han noget inden for musikken?

Anmeld

16. august 2011

piadas

Enig med DK!

Hvor ser det godt ud!Det ser rigtig velholdt ud - de steder, vi har boet, som har været lejet, så ikke så godt ud.

Jeg kan sagtens følge dig i det med den lille have. Det sted, vi boede i Aalborg, før vi flyttede til Farsø, havde vi også et lille bitte frimærke til have - men det var der! Det var så dejligt, at vi kunne grille, stille barnevognen med Zilan i ude. Så var der også lige en lille smule græs, så der var akkurat plads til et lille badebassin om sommeren.

Feeed køkken/alrum/stue - det skal vi også have. Hvis altså vi nogensinde får solgt huset og bygget det nye! Hurra for finanskrise!

Anmeld

16. august 2011

Mettemus

Iiiih der vil jeg også bo!!!

Nej, det ser virkelig lækkert ud. Det kan jeg godt forstå i er glade for. Smart med de to puslepladser

Når man sidder her i sin lille lejlighed er jeg nok allermest misundelig på terrassen. Det har jeg godt nok savnet her i sommer. Håber i når at få den taget i brug inden det bliver alt for koldt og vådt... hmmm ?

Og lækre Felix! Men det ved du jo godt, jeg synes. De blåeste blå øjne

Anmeld

16. august 2011

JustAnotherName

LÆKKERT!!

Anmeld

17. august 2011

Kit

Hvor ser det dejligt ud Anne. Tillykke med jeres nye hjem.

Og Felix, hvor er han skøn.

Anmeld

17. august 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Enig med DK!

Hvor ser det godt ud!Det ser rigtig velholdt ud - de steder, vi har boet, som har været lejet, så ikke så godt ud.

Jeg kan sagtens følge dig i det med den lille have. Det sted, vi boede i Aalborg, før vi flyttede til Farsø, havde vi også et lille bitte frimærke til have - men det var der! Det var så dejligt, at vi kunne grille, stille barnevognen med Zilan i ude. Så var der også lige en lille smule græs, så der var akkurat plads til et lille badebassin om sommeren.

Feeed køkken/alrum/stue - det skal vi også have. Hvis altså vi nogensinde får solgt huset og bygget det nye! Hurra for finanskrise!

Det skal  nok blive solgt Pia!!! MEn ja, jeg elsker vores underetage som nærmest bare er et rum. Felix kan sagtens ligge og lege selv mens jeg lige er i køkkenet eller lignende!

Og terassen - vi har skam grillet, en gang eller to, og har også spist frokost-rugbrødsmadder ud, jo jo!!

Vi har altid været ret hys med, at det skulle se ordentlig ud hvor vi bor, og er som regel stødt på nogle ok udlejere. Særligt dem her virker helt fantastiske! (Og ikke som det sted, hvor jeg lejede et kælderværelse, hvor gulvet hældte så meget, at jeg kunne rulle rundt på kontorstolen uden at bevæge mig - fra væg til væg Der var en hældning på i alt 9 cm, og rummet var 12 kvm; der var i øvrigt også et vandrør der stod og dryppede lidt... )

Anmeld

17. august 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Iiiih der vil jeg også bo!!!

Nej, det ser virkelig lækkert ud. Det kan jeg godt forstå i er glade for. Smart med de to puslepladser

Når man sidder her i sin lille lejlighed er jeg nok allermest misundelig på terrassen. Det har jeg godt nok savnet her i sommer. Håber i når at få den taget i brug inden det bliver alt for koldt og vådt... hmmm ?

Og lækre Felix! Men det ved du jo godt, jeg synes. De blåeste blå øjne

Du kommer bare Mette, vi kan sagtens lave en opredning på kontoret! Der skal jo pendles alligevel.....

Anmeld

17. august 2011

AnneBJ

Kit skriver:

Hvor ser det dejligt ud Anne. Tillykke med jeres nye hjem.

Og Felix, hvor er han skøn.

Mange tak Kit! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.