1 lægeundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Ka+Ma=Be

Sujan skriver:

Mange tak for svar.

Hvad er det for nogle stix? hvad viser de?

Velbekommen

Jamen det er sådan nogle som de også bruger som lægen (du husker dem måske fra kemitimerne hvor man målte ph-værdig .)

Man kan købe flere forskellige, nogle tester få ting og andre flere.

Dem jeg har tester urinen for  Leukocytter, nitrit, protein, blod og glucose.

Du kan se hvad jeg mener på denne side:

http://www.medshop.dk/index.php?cPath=96_47

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sujan skriver:

Hej tøser

Skal til første lægeundersøgelse når jeg er 9+0. (lidt sent synes jeg) men sådan er det åbenbart.

Jeg sad så og kiggede på en hjemmeside der skriver noget om hvad der skal ske til 1 lægeundersøgelse. Der står så at, hver gang man skal til læge, så skal man sørge for at have en beholder med morgenurin med... Det sagde de ikke noget om da jeg bestilte tid.

Havde i andre det? og andre der også først lidt sent er kommet til 1 lægeundersøgelse

Jeg lavede bare en prøve i et bæger dernede. Det skal jeg gøre hver gang jeg er der, men skal ikke lave den inden jeg er der. Vil tror du bare skal gøre det samme, når de ikke har sagt andet. Om ikke andet må de have noget stående, til dem som ikke selv har medbragt, hvis de ved en fejl ikke er blevet oplyst om det. 

Anmeld

17. august 2011

caceca

Hej Piger.. er ny her.. ville lige melde mig på banen.

Jeg er i 5 uge med mit 4 ( ja !!! vildt ) barn og jeg skal til 1 læge undersøgelse i morgen...hvilket jeg syntes er tidligt, men meget rart at det lissom kommer i gang det hele 

Anmeld

17. august 2011

Pipsemor

Hejsa,

Jeg var 8+0 med vores første, men det viste sig kun at være et besøg hos sygeplejersken, som testede urin, tog blodprøve, vejede mig og startede min vandrejournal... Hun rundede af med at sige, at jeg nu skulle gå ud at bestille en tid hos lægen, som skulle lave den gynækologiske undersøgelse...

Hvad Hvorfor kunne jeg så ikke bare vente med at komme til jeg var længere henne, så jeg ikke skulle derop to gange?

Nå, men nu er vi flyttet og vi har derfor fået ny læge. Jeg er nu 6+1. Jeg talte med lægesekretæren i fredags og fik en tid den 14/9. Der er jeg 10 + 2! Men så får jeg til gengæld ordnet alle undersøgelse på en gang.

Det hos min gamle læge er da irriterende, når man prøver at holde det skjult for chefen ind til uge 12.

Mvh

Anmeld

17. august 2011

MisMille

Hej Sujan 

Kan godt forstå du synes det er sent  Jeg er selv 10+3 og skal først have min 1. læge samtale i uge 12+3.. og det jeg selv rigtig ked af  da jeg er en af dem der bare kaster op hele tide.. 

Oprindeligt ville min gamle læge først se mig i uge 13 og har kæmpe med at få lavet en tid siden uge 6 - men fik skriftet læge i går, som godt kunne forstå jeg gerne ville have en samtale før nakkefoldsskanning  og heldigvis fat vi en tid 2 dage før..

Jeg har fået af vide jeg skal lave en urinprøve, når jeg kommer der op  og har tid om eftermiddagen..

kram og held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.