Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Molly8 skriver: Du behøver jo ikke blive skuffet, men kan bevare håbet til 17. dagen Held og lykke Kh Molly
Du behøver jo ikke blive skuffet, men kan bevare håbet til 17. dagen
Held og lykke
Kh Molly
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kekp skriver:Det er mest sikkert hvis du gør det imorgen tidlig:0) men hvis du har flere tests kan du jo godt være heldig at teste positivt nu. Jeg selv havde et lille lager af tests da vi prøvede hihi...;0) men jeg testede positivt om morgenen.
krydser for at der snart ligger et billede med 2 streger
kekp skriver:Krydser fingre for dig, er helt spændt på dine vegne:0)
henh01 skriver: krydser for at der snart ligger et billede med 2 streger
få % kan fra 3+0, endnu flere 3+3 og de fleste 3+6....så dine chancer for at den er positiv i morgen er nok næsten lig nul,men man tager jo ikke skade af at prøve, koster højt en tyver jo.
Anonym skriver: Hejsa:-)!!Ville lige høre Jer kloge kvinder ad om man kan teste for om man er gravid halvanden uge inden forventet mens? Eller ville den vise negativ uanset hvad?Det bare fordi jeg har det på fornemmelsen, har en frygtelig Morgen kvalme og det passer meget præcist med ÆL osv...
Hejsa:-)!!Ville lige høre Jer kloge kvinder ad om man kan teste for om man er gravid halvanden uge inden forventet mens? Eller ville den vise negativ uanset hvad?Det bare fordi jeg har det på fornemmelsen, har en frygtelig Morgen kvalme og det passer meget præcist med ÆL osv...
Jeg testede positiv da jeg var 4 uger henne ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128