Teste - hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Anonym trådstarter

Hejsa:-)!!

Ville lige høre Jer kloge kvinder ad om man kan teste for om man er gravid halvanden uge inden forventet mens? Eller ville den vise negativ uanset hvad?

Det bare fordi jeg har det på fornemmelsen, har en frygtelig Morgen kvalme og det passer meget præcist med ÆL osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ville lige høre Jer kloge kvinder ad om man kan teste for om man er gravid halvanden uge inden forventet mens? Eller ville den vise negativ uanset hvad?

Det bare fordi jeg har det på fornemmelsen, har en frygtelig Morgen kvalme og det passer meget præcist med ÆL osv...

Nogen må da ku hjælpe?

Anmeld

16. august 2011

kekp

Der sker jo ikke noget ved at teste, men du kan nok ikke være helt sikker på resultatet. Jeg ville nok teste og så tage en test mere hvis den er negativ men din mens alligevel ikke dukker op:0) held og lykke håber for dig at den er positiv:0)

Anmeld

16. august 2011

Molly8

Anonym skriver:

Jeg blev insemineret og testede positivt på 6. dagen  Havde som dig en stærk fornemmelse af at være gravid og havde alligevel en test i overskud. Stregen var meget svag, men blev senere bekræftet på den regelmenterede 17. dag efter..

Kh Molly

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Der sker jo ikke noget ved at teste, men du kan nok ikke være helt sikker på resultatet. Jeg ville nok teste og så tage en test mere hvis den er negativ men din mens alligevel ikke dukker op:0) held og lykke håber for dig at den er positiv:0)

Jeg må lige prøve så;-)! Er det sikrest og gøre imorgen tidlig eller ku jeg sagtens gøre det nu?

Og tak for svar:-)!

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Molly8 skriver:

Jeg blev insemineret og testede positivt på 6. dagen  Havde som dig en stærk fornemmelse af at være gravid og havde alligevel en test i overskud. Stregen var meget svag, men blev senere bekræftet på den regelmenterede 17. dag efter..

Kh Molly

Hej Molly.

Ih tusind tak for dit svar - skønt du lige ku hjælpe!

Ved du om det har den store betydning om jeg gør det nu el imorgen tidligt? Synes altid man siger det skal være med morgen urin?

Anmeld

16. august 2011

Molly8

Anonym skriver:

Hej Molly.

Ih tusind tak for dit svar - skønt du lige ku hjælpe!

Ved du om det har den store betydning om jeg gør det nu el imorgen tidligt? Synes altid man siger det skal være med morgen urin?

Åh, det husker jeg ikke. Jeg mener, jeg tog den om morgenen..

Men prøv da bare  Du køber vel på billigteste.dk så gør det ikke så meget, der ryger en ekstra. Til gengæld behøver du ikke tage 3 i streg, men kan stole på den første.

Kh Molly

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Molly8 skriver:

Åh, det husker jeg ikke. Jeg mener, jeg tog den om morgenen..

Men prøv da bare  Du køber vel på billigteste.dk så gør det ikke så meget, der ryger en ekstra. Til gengæld behøver du ikke tage 3 i streg, men kan stole på den første.

Kh Molly

Næh det har jeg faktisk ingengang gjort, jeg hoppede da lige i netto og betale en formue for dem. Haha. Ved bare jeg blir mega skuffet hvis den er negativ;(.

Nå, men må vel prøve?

Tak for hjælpen i hvert fald;0)!

Anmeld

16. august 2011

kekp

Det er mest sikkert hvis du gør det imorgen tidlig:0) men hvis du har flere tests kan du jo godt være heldig at teste positivt nu. Jeg selv havde et lille lager af tests da vi prøvede hihi...;0) men jeg testede positivt om morgenen.

Anmeld

16. august 2011

Molly8

Anonym skriver:

Næh det har jeg faktisk ingengang gjort, jeg hoppede da lige i netto og betale en formue for dem. Haha. Ved bare jeg blir mega skuffet hvis den er negativ;(.

Nå, men må vel prøve?

Tak for hjælpen i hvert fald;0)!

Du behøver jo ikke blive skuffet, men kan bevare håbet til 17. dagen

Held og lykke

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.