Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej.. så står du ikke alene på bopælen mere
Camillas-Copenhagen.com skriver: nej.. så står du ikke alene på bopælen mere
Anonym skriver: Jamen der står jo i borger.dk at du skal ikke leve i partnerskab med nogen. Og det gør jeg jo ikke. Fordi jeg er jo ikke gift eller sammen med nogen i huset.
Jamen der står jo i borger.dk at du skal ikke leve i partnerskab med nogen. Og det gør jeg jo ikke. Fordi jeg er jo ikke gift eller sammen med nogen i huset.
hmm.. pas.. men derfor KAN man jo få økonomisk hjælp (mad, regninger,husleje mm.) når man jo bor sammen med én..
Det vil jeg godt tro at du kan - MEN så skal der være en lejekontrakt på plads. Det gælder også i forhold til friplads.
Camillas-Copenhagen.com skriver: hmm.. pas.. men derfor KAN man jo få økonomisk hjælp (mad, regninger,husleje mm.) når man jo bor sammen med én..
hvis du lejer et værelse af dem PÅ KONTRAKT så burde det sagtens være muligt ... hvis du bare flytter ind .. så nej
Ehm .. Det tror jeg ikke!Men noget andet er - Hvordan kan du være enlig forsørger, og alligevel flytte ind hos dine SVIGERforældre?
Sees skriver: Ehm .. Det tror jeg ikke!Men noget andet er - Hvordan kan du være enlig forsørger, og alligevel flytte ind hos dine SVIGERforældre?
serinasmor skriver: hvis du lejer et værelse af dem PÅ KONTRAKT så burde det sagtens være muligt ... hvis du bare flytter ind .. så nej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128