Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mca<3 skriver: Jamen jeg er jo nærmest gammeldaws fordi jeg ik har en
Jamen jeg er jo nærmest gammeldaws fordi jeg ik har en
Altså, så er jeg også gammeldaws...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har én nu, men har haft 2 .. Men den ene er smidt ud, den kunne en masse fancy ting, og jeg kunne bedre lide den anden fordi den er helt glat Jeg ELSKER min dildo. Mig og min kæreste har kun sex hver anden dag, han er omskåret så han kan godt blive lidt øm efter en omgang, så må jeg jo klare det selv, så hver anden dag ca så kommer dildoen frem Og jeg har prøvet at inddrage dildoen i vores sexliv, men han syntes det er mærkeligt, hvilket er underligt fordi han syntes det er mega frækt at jeg overhovedet har en dildo som jeg også bruge.Undskydl at jeg snakker lige ud af posen, er ikke så god til at fortælle om ting samtidig med at jeg skal pakke det ind
Jeg har en, men kunne ikke finde et svar der passede på mig, så måtte stemme at jeg har en der aldrig bliver brugt, det er dog ikke helt sandt, da den bliver brugt en gang imellem - forskelligt hvor ofte, men vil gennemsnitligt en gang hveranden måned vil jeg tro..... måske lidt mindre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128