Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger...
Lige en hurtig en....
uddyb gerne om den bliver brugt kun af jer eller den noglegange er en del af sex livet.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hi hi tror måske du ville få flere svar hvis man ku svare ano
Jeg har stemt 1-2 gange om ugen, men det er mere sammen med Tom og sådan, at jeg bruger legetøj. Jeg har dog en masse forskelligt legetøj og har så absolut ynglings legetøj
Kunne være spændene med den samme afstemning for mænd resultatet ville måske overraske. ( der er dog nok bare ikke så mange mænd her inde på debatten )
Vi har desværre ikke en men helt klart noget vi skal have i vores hjem, altid godt med en masse nyt i sex livet
Anonym skriver: Hej Piger... Lige en hurtig en.... uddyb gerne om den bliver brugt kun af jer eller den noglegange er en del af sex livet.....
Jeg har to og de bruges både med og uden kæreste...
Jeg har stemt 3-6 gange om ugen... dog mest med den anden halvdel men også alene
Er nu ikke genert omkring det overhoved og synes det er øv at sex og sexlegetøj stadigvæk er så kæmpe stort et tabu, især herinde fordi come on jeg tror sku ikke på at der er nogle af os der har fået baby leveret
Jeg skal da vist snart have købt en
Mca<3 skriver: Jeg skal da vist snart have købt en
Ah...
Mira0911 skriver: Ah...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128