Nupo kuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

B&J

kage skriver:

det er husket ..

siger tak til den der har opfandt barnevogen, så man halv tvunget tiil at komme ud og at gå .. 

jaa men det er jo alm motion det får man jo ikke pulsen op med mindre du små løber...

pulsen skal op før der sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Kage

B&J skriver:

jaa men det er jo alm motion det får man jo ikke pulsen op med mindre du små løber...

pulsen skal op før der sker noget

Min puls kommer op bare jeg kigger på en der går, :/ 

men jeg tager det stille og rolig, går ca 5 plus minus km, 3 gange om ugen, så jeg tager det stille og rolig, så når jeg har tabt mig mere, kan jeg små løbe plus længer ture.

Har en sygdom i alle mine led, slemmes i knæerne, så motoin skal tages stille og roligt ;/ 

Anmeld

16. august 2011

B&J

kage skriver:

Min puls kommer op bare jeg kigger på en der går, :/ 

men jeg tager det stille og rolig, går ca 5 plus minus km, 3 gange om ugen, så jeg tager det stille og rolig, så når jeg har tabt mig mere, kan jeg små løbe plus længer ture.

Har en sygdom i alle mine led, slemmes i knæerne, så motoin skal tages stille og roligt ;/ 

du er ikke til motion i motion center... nogle af dem er meget blide mod sine knæ osv.. og der er jo god vejledning

Anmeld

16. august 2011

Kage

B&J skriver:

du er ikke til motion i c... nogle af dem er meget blide mod sine knæ osv.. og der er jo god vejledning

der ikke noget  motion center i byen, og der 10 km ud til det nærmste og det kan jeg ikke holde til at gå endnu, og har ikke kørekort, så skal bare slev træne mine knære op, og det e bare med gå tur  

Anmeld

16. august 2011

B&J

kage skriver:

der ikke noget  motion center i byen, og der 10 km ud til det nærmste og det kan jeg ikke holde til at gå endnu, og har ikke kørekort, så skal bare slev træne mine knære op, og det e bare med gå tur  

ja ellers gå mindre ture og sæt farten op så du kommer til at svede og pulsen op

håber det lykkes dig

Anmeld

16. august 2011

lilledittemor

kage skriver:

Tillykke med du skal have baby ..

og tak få svart, men hvor lang tid skal man være på det får det virker? .. Hva få nogen har du til salg ? .. det kunne jo godt være jeg ville købe dem  

Jeg spiste kun det til morgenmad.
Til frokost spiste jeg salat og frugt og et glas mælk - evt. et stykke brød.
Aftensmad drak jeg et stort glas vand, spiste en nupo og lidt almindelig aftensmad.

Det tog vidst lige knap to uger

Tusind tak

Af Nupo har jeg;
19 stk. Jordbær
11 stk. Mango/Vanilje

Og så har jeg en lille folder som du kan få med.
Der står lidt om de forskellige kure og gode tips

Anmeld

16. august 2011

Kage

Ditte_Marie skriver:

Jeg spiste kun det til morgenmad.
Til frokost spiste jeg salat og frugt og et glas mælk - evt. et stykke brød.
Aftensmad drak jeg et stort glas vand, spiste en nupo og lidt almindelig aftensmad.

Det tog vidst lige knap to uger

Tusind tak

Af Nupo har jeg;
19 stk. Jordbær
11 stk. Mango/Vanilje

Og så har jeg en lille folder som du kan få med.
Der står lidt om de forskellige kure og gode tips

okay. det lyder ike så slemt .. kunne være man skulle prøve på den måde (; 

Hvad skal du så have få dem?  - hvis jeg skulle finde på at købe dem, jeg fåer en prøve pakke af min kæreste så jeg kan finde ud af hvad få nogen jeg kan li' og hvis det er der nogen af dem du har, kan jeg købe dine  

Anmeld

16. august 2011

lilledittemor

kage skriver:

okay. det lyder ike så slemt .. kunne være man skulle prøve på den måde (; 

Hvad skal du så have få dem?  - hvis jeg skulle finde på at købe dem, jeg fåer en prøve pakke af min kæreste så jeg kan finde ud af hvad få nogen jeg kan li' og hvis det er der nogen af dem du har, kan jeg købe dine  

Det kommer an på hvor mange du skal have
Og hvor bor du? (mht. porto, for der vejer jo)

Men du kan jo skrive til mig når du er interesseret.

Anmeld

18. august 2011

ValentinaL

Kontakt mig gerne hvis du/i har spørgsmål eller brug for hjælp. Er uddannet sundhedsvejleder og hjælper hundredevis af kvinder og mænd til en sundere livsstil. Om det gælder vægttab, at tage på eller mere energi og bedre søvn om natten, er i velkommne til at kontakte mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.