Nupo kuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Kage

Sidder her og stener lidt, flad lige over nupo så kom jeg til at tænke på, skulle jeg måske prøve det? eller ikk? ville bare lige tabe mig 5 kg, så jeg kommer tilbage på den halv gammel vægt som jeg hade får jeg begyndet at gå i byen og så derefter blev gravid, så ville liige af med de sidste - og jeg kan bare ikke finde ud af at lave mad, det pjler kærsten at stå få. 

Så ville lige høre jer der ude, er der nogen af jer der har prøvet det? hvis ja, Virker det så? er det noget der holder? .. og jeres histiore  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

norenberg

det er hårdt men særdeles effektiv...men lige så snart man stopper ryger det på igen....så spild af penge....

Anmeld

16. august 2011

lilledittemor

Den virker!

Jeg tabte tre kilo på meget kort tid
Og nej det ryger ikke på igen med det samme, hvis du ved hvordan du skal spise.
Det er klart at hvis du spiser lige så "usundt" som du gjorde før i tiden, så ryger de jo på igen.

Det er en god kickstarter, for man ser hurtigt resultat - men man skal jo vide hvordan man ellers skal spise.
Sådan er det jo med ALLE kure

Forresten så har jeg en del NUPO breve til salg, hvis du vil prøve? Det er jo lidt billigere end i butikkerne.
Jeg må desværre ikke spise dem, da jeg jo blev gravid

Anmeld

16. august 2011

B&J

det virker da.. men jeg vil heller råde dig til at ændre lidt på din mad spis 6gange om dagen også motion hvis du ikke gør de ting

Anmeld

16. august 2011

Kage

Ditte_Marie skriver:

Den virker!

Jeg tabte tre kilo på meget kort tid
Og nej det ryger ikke på igen med det samme, hvis du ved hvordan du skal spise.
Det er klart at hvis du spiser lige så "usundt" som du gjorde før i tiden, så ryger de jo på igen.

Det er en god kickstarter, for man ser hurtigt resultat - men man skal jo vide hvordan man ellers skal spise.
Sådan er det jo med ALLE kure

Forresten så har jeg en del NUPO breve til salg, hvis du vil prøve? Det er jo lidt billigere end i butikkerne.
Jeg må desværre ikke spise dem, da jeg jo blev gravid

Tillykke med du skal have baby ..

og tak få svart, men hvor lang tid skal man være på det får det virker? .. Hva få nogen har du til salg ? .. det kunne jo godt være jeg ville købe dem  

Anmeld

16. august 2011

Kage

B&J skriver:

det virker da.. men jeg vil heller råde dig til at ændre lidt på din mad spis 6gange om dagen også motion hvis du ikke gør de ting

Jeg ville igang med at dyrke noget motion, men skal lige tabe mig lidt så jeg ikke ødelægger mine knæer og ryg fuldstændig, Så min pland var det bare var en lille hjælp i starten . så bageefter ville jeg gå igang med den helt stor kur

Anmeld

16. august 2011

B&J

kage skriver:

Jeg ville igang med at dyrke noget motion, men skal lige tabe mig lidt så jeg ikke ødelægger mine knæer og ryg fuldstændig, Så min pland var det bare var en lille hjælp i starten . så bageefter ville jeg gå igang med den helt stor kur

Jamen en lille hjæp skift 3 af dine måltider ud med nupo også de andre 3 spiser du sundt og lidt af gangen.. det smager ikke så godt men ned skal det

Anmeld

16. august 2011

Kage

B&J skriver:

Jamen en lille hjæp skift 3 af dine måltider ud med nupo også de andre 3 spiser du sundt og lidt af gangen.. det smager ikke så godt men ned skal det

Taaak få tipet :p .. 

håber virklige det ville virke, er tæt af side og svede haha' 

Anmeld

16. august 2011

B&J

kage skriver:

Taaak få tipet :p .. 

håber virklige det ville virke, er tæt af side og svede haha' 

og husk motion så tror jeg snart der vil ske noget

Anmeld

16. august 2011

Kage

B&J skriver:

og husk motion så tror jeg snart der vil ske noget

det er husket ..

siger tak til den der har opfandt barnevogen, så man halv tvunget tiil at komme ud og at gå .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.