plaget af migræne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. august 2011

rogerrasch

ja som overskriften lyder er jeg mega meget plaget af migræne  nogle der har nogle gode forslag?? må jo ikke tage panodiler eller noget somhelst imod det  

håber nogle kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Ni-ko-li-ne

rogerrasch skriver:

ja som overskriften lyder er jeg mega meget plaget af migræne  nogle der har nogle gode forslag?? må jo ikke tage panodiler eller noget somhelst imod det  

udspændingsøvelser for nakke og hoved måske? du må da også gerne ta panodil, bare ikke hver dag gennem hele graviditeten

Anmeld

16. august 2011

Buckley

Kaffe og sex, det hjælper mig igennem :-)

Anmeld

16. august 2011

rogerrasch

Moster til 15 skriver:

Kaffe og sex, det hjælper mig igennem :-)

hehe hvad så hvis man ikke kan lide kaffe??? drikker nemlig ikke kaffe hehe

Anmeld

16. august 2011

camillakrath

rogerrasch skriver:

Man skal helst undgå stærkt lys. Så prøv at lægge dig i et mørkt rum, med en kold klud på panden.

Og så skal man drikke stærk kaffe - det påvirker blodårene i hjernen.

NOGEN har også held med akupunktur.

Anmeld

16. august 2011

rogerrasch

Ni-ko-li-ne skriver:

udspændingsøvelser for nakke og hoved måske? du må da også gerne ta panodil, bare ikke hver dag gennem hele graviditeten

okay troede slet ikke man måtte tage panodil overhovedet, så jeg har kæmpet mig igennem denne migræne den sidste uges tid og det er bestemt ikke sjovt. for kan ikke foretage mig noget, kan ikk sidde ved computeren eller se tv f.eks osv.

Anmeld

16. august 2011

Buckley

rogerrasch skriver:

hehe hvad så hvis man ikke kan lide kaffe??? drikker nemlig ikke kaffe hehe

En lille sort kaffe ned i en mundfuld og derefter et stort glas vand, hvad man ikke gør når man har migræne :-)

Anmeld

16. august 2011

morstinus

Zoneterapi har været vejen frem for mig min Mand er også plaget af det. Han tager nogle MEGETstærke piller som skal tages når man mærker den mindste smuleTil et anfald... De gør ham meget sløv og en lille smule "skæv" Så der er nogle forskellige alternativer håber at du finderDet der hjælper dig det er bare så ulideligt at lide af.

Anmeld

16. august 2011

rogerrasch

morstinus skriver:

Zoneterapi har været vejen frem for mig min Mand er også plaget af det. Han tager nogle MEGETstærke piller som skal tages når man mærker den mindste smuleTil et anfald... De gør ham meget sløv og en lille smule "skæv" Så der er nogle forskellige alternativer håber at du finderDet der hjælper dig det er bare så ulideligt at lide af.

ja meget hvordan foregår zoneterapi og er det dyrt???

Anmeld

16. august 2011

Buckley

Prøv også og massere og trykke på din storetå, der sidder et punkt som går direkte på hypofysen i hjernen, som bla påvirker din migræne. Hvis det gør ondt når du trykker betyder det at du har fat i det rigtige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.