Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som overskriften lyder er jeg mega meget plaget af migræne nogle der har nogle gode forslag?? må jo ikke tage panodiler eller noget somhelst imod det
håber nogle kan hjælpe mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rogerrasch skriver: ja som overskriften lyder er jeg mega meget plaget af migræne nogle der har nogle gode forslag?? må jo ikke tage panodiler eller noget somhelst imod det håber nogle kan hjælpe mig
udspændingsøvelser for nakke og hoved måske? du må da også gerne ta panodil, bare ikke hver dag gennem hele graviditeten
Moster til 15 skriver: Kaffe og sex, det hjælper mig igennem :-)
Kaffe og sex, det hjælper mig igennem :-)
hehe hvad så hvis man ikke kan lide kaffe??? drikker nemlig ikke kaffe hehe
Man skal helst undgå stærkt lys. Så prøv at lægge dig i et mørkt rum, med en kold klud på panden.
Og så skal man drikke stærk kaffe - det påvirker blodårene i hjernen.
NOGEN har også held med akupunktur.
Ni-ko-li-ne skriver: udspændingsøvelser for nakke og hoved måske? du må da også gerne ta panodil, bare ikke hver dag gennem hele graviditeten
okay troede slet ikke man måtte tage panodil overhovedet, så jeg har kæmpet mig igennem denne migræne den sidste uges tid og det er bestemt ikke sjovt. for kan ikke foretage mig noget, kan ikk sidde ved computeren eller se tv f.eks osv.
rogerrasch skriver: hehe hvad så hvis man ikke kan lide kaffe??? drikker nemlig ikke kaffe hehe
morstinus skriver: Zoneterapi har været vejen frem for mig min Mand er også plaget af det. Han tager nogle MEGETstærke piller som skal tages når man mærker den mindste smuleTil et anfald... De gør ham meget sløv og en lille smule "skæv" Så der er nogle forskellige alternativer håber at du finderDet der hjælper dig det er bare så ulideligt at lide af.
Zoneterapi har været vejen frem for mig min Mand er også plaget af det. Han tager nogle MEGETstærke piller som skal tages når man mærker den mindste smuleTil et anfald... De gør ham meget sløv og en lille smule "skæv" Så der er nogle forskellige alternativer håber at du finderDet der hjælper dig det er bare så ulideligt at lide af.
ja meget hvordan foregår zoneterapi og er det dyrt???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128