I morgen får jeg alt hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Den redte jeg for flere måneder siden efterhånden  hehe! 

Ved godt det er tåbeligt Men kunne ikke lade være, da jeg alligevel havde købt lagener, dyne, sengetøj, tremmeseng, madras og alt det andet.

Ihh jeg vill også have min vogn hjem, når jeg læser at alle i andre har den hjemme
Jeg har bare ikke helt vist hvornår det var logisk at hente den hjem. Kan jo heller ikke vente til jeg er gået i fødsel?! 

Altså manden hentede først Nicklas barnevogn da han var 3 dag, de første par uger sover de jo heller ikke i den. Tror Nicklas var 2-3 måneder før han blev puttet i sin barnvogn hvis vi ikke var nogle steder feks på camping så lå han i den da der var skygge.

Men hjemme brugte vi den kun til at gå ture og de første 14 dag kunne jeg ikke gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Altså manden hentede først Nicklas barnevogn da han var 3 dag, de første par uger sover de jo heller ikke i den. Tror Nicklas var 2-3 måneder før han blev puttet i sin barnvogn hvis vi ikke var nogle steder feks på camping så lå han i den da der var skygge.

Men hjemme brugte vi den kun til at gå ture og de første 14 dag kunne jeg ikke gå

Jah, det ved jeg godt - men så længe kan jeg jo slet ikke vente! hehe. Vil gerne have lagt madras og dyne og alt det i Og sat ting og sager på den 

Anmeld

16. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Jah, det ved jeg godt - men så længe kan jeg jo slet ikke vente! hehe. Vil gerne have lagt madras og dyne og alt det i Og sat ting og sager på den 

Hihi det er ihverfald en rigtig god ide at få det luftet rigtig godt igennem, for rest kemikalier og meget gerne uden for.

Anmeld

16. august 2011

Ka+Ma=Be

Hihi det er ihverfald en rigtig god ide at få det luftet rigtig godt igennem, for rest kemikalier og meget gerne uden for.

Årh ja, god pointe!  

Ringer nok snart til babysam hehe

Anmeld

16. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Årh ja, god pointe!  

Ringer nok snart til babysam hehe

Nå nu vil jeg hoppe under dynen i håb om en stille nat med en masse søvn.

Glæder mig til at høre om du allerede ringer i morgen hihi

Anmeld

16. august 2011

Ka+Ma=Be

Nå nu vil jeg hoppe under dynen i håb om en stille nat med en masse søvn.

Glæder mig til at høre om du allerede ringer i morgen hihi

Så håber jeg du får en god nats søvn! Krydser alt hvad jeg kan for det 

Anmeld

16. august 2011

Mira0911

Dejligt at få tingene hjem...  Vi jo det meste fra Julie af som vi kan bruge denne gang her... Dog har vi været ude og købe helt nye flasker, vil ikke genbruge dem fra Julie... Bleer, sutter og så mangler jeg bare MME.... 

Anmeld

17. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Så håber jeg du får en god nats søvn! Krydser alt hvad jeg kan for det 

Takk. fik faktisk sovet rimelig meget i nat, men har godt nok også været vågen mange gang, var bare så heldig at jeg for engangs skyld kunne falde i søvn igen.

Så nu håber jeg på en god times massage kan gør kroppen rigtig træt til i aften + har lovet Nicklas at bage når han kommer hjem fra legestue

Anmeld

17. august 2011

Ka+Ma=Be

Takk. fik faktisk sovet rimelig meget i nat, men har godt nok også været vågen mange gang, var bare så heldig at jeg for engangs skyld kunne falde i søvn igen.

Så nu håber jeg på en god times massage kan gør kroppen rigtig træt til i aften + har lovet Nicklas at bage når han kommer hjem fra legestue

Det var da dejligt at høre!

Anmeld

17. august 2011

Kofoed.

Nu har jeg slet ikke været med i den her tråd, ufatteligt

Jamen jeg vil se, nu

Vi hentede det sidste hos BabySam i torsdags, er næsten færdig med at vaske tøj, så nu mangler jeg kun min taske til sygehuset og mit puslebord. Samt hænge gardiner op, hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.