I morgen får jeg alt hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. august 2011

MaybeBaby

Ja, dette er måske en af de mere fjollede opdateringer, MEN jeg har lige været nede og betale de sidste penge til Ønskebørn, så i morgen, når de får alle tingene pakket, så kan jeg bare komme og hente det, og jeg glææææææder mig! Ja, det er ikke engang fordi, der er vildt meget spændende med, men jeg kan jo pludselig få blespanden stilt parat og få vasket lagener og iiiih, hvor det bliver godt!!! Og ja, barnevognen kommer også med hjem. Til trods for en overtroisk mormor, så har vi valgt at sige, at nu gør det jo ingenting, hvis min krop pludselig gav tegn til at en fødsel nærmede sig måske det også hjælper på, at jeg nu går ind i 6. uges ferie og min barsel starter på mandag, og der er jo bare hverken sommervejr eller mennesker omkring mig som har fri! Og jeg er ikke god til at være så social med mig selv i SÅ lang tid! Ville ønske at der var flere september mødre, der boede herude vestpå! Nå, men det var vist både et jubel- OG et øvindslag, men sådan er det at være i hormonelt ubalance! Har I alle tingene hjemme endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

maryjane

MaybeBaby skriver:

Ja, dette er måske en af de mere fjollede opdateringer, MEN jeg har lige været nede og betale de sidste penge til Ønskebørn, så i morgen, når de får alle tingene pakket, så kan jeg bare komme og hente det, og jeg glææææææder mig! Ja, det er ikke engang fordi, der er vildt meget spændende med, men jeg kan jo pludselig få blespanden stilt parat og få vasket lagener og iiiih, hvor det bliver godt!!! Og ja, barnevognen kommer også med hjem. Til trods for en overtroisk mormor, så har vi valgt at sige, at nu gør det jo ingenting, hvis min krop pludselig gav tegn til at en fødsel nærmede sig måske det også hjælper på, at jeg nu går ind i 6. uges ferie og min barsel starter på mandag, og der er jo bare hverken sommervejr eller mennesker omkring mig som har fri! Og jeg er ikke god til at være så social med mig selv i SÅ lang tid! Ville ønske at der var flere september mødre, der boede herude vestpå! Nå, men det var vist både et jubel- OG et øvindslag, men sådan er det at være i hormonelt ubalance! Har I alle tingene hjemme endnu?

Hihi. Overvejer også at få barnevognen hjem altså! Den står bare i butikken og glaner, helt ærligt. Synes bare det er så træls med folk og alt deres overtro, kan jo NÆSTEN ikke lade være med at tænke over det. Men tror da også det ender med at få det hjem før. Kan godt li' at føle mig bare en lille smule mere klar. (((:

Anmeld

16. august 2011

MaybeBaby

maryjane skriver:

Hihi. Overvejer også at få barnevognen hjem altså! Den står bare i butikken og glaner, helt ærligt. Synes bare det er så træls med folk og alt deres overtro, kan jo NÆSTEN ikke lade være med at tænke over det. Men tror da også det ender med at få det hjem før. Kan godt li' at føle mig bare en lille smule mere klar. (((:

Ja, og nu er det ved at være derhenne af, hvor det jo ikke er farligt, at baby kommer og det er nok som du siger, at alt det her har med at gøre, at man føler sig endnu mere parat, endnu mere færdig til når h*n kommer også selvom det bare er en blespand, alarm, lagener og dyner

Anmeld

16. august 2011

ønskeprinsesse2011

hos os står alt klar her hjemme...

jeg gider altså ik skal høre på alt det overtro. det der ik nogen der skal bestemme. og jeg gad absolut ik skulle til at ud og køre efter det når jeg havde født

Anmeld

16. august 2011

RiUL

Ih hvor skønt at I får alle tingene hjem Så bliver det hele bare mere virkeligt

Jeg redte tremme sengen igår, og fik helt tårer i øjnene af at tænke på at der skal vores lille dreng snart ligge

Vi har alle ting klar, pånær barnevognen, her er nemlig også en overtroisk mormor (oldemor) som har påpeget overfor os flere gange om det nu var smart at købe noget som helst før han kommer ud () hehe

Anmeld

16. august 2011

Nynne88

Vi har også alt hjemme - incl barnevognen . Jeg tænker at, hvis det giver uheld med at have barnevognen hjemme, hvad så med alle de andre ting? . OG hvis der endelig skulle ske vores små basser noget  så er det efter min bedste overbevisning ikke barnevognens skyld. hehe. 

Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at få det hele hjem - det er skønt!

Anmeld

16. august 2011

morpåthurø

Vi har også det hele herhjemme, nok mest fordi det meste er genbrug. Barnevognen er også genbrug fra de to andre drenge,  så hos os er der ikke problemer i forhold til overtro.

Jeg skal dog have vasket alt tøjet og sengetøj samt vasket liften, så jeg har da et par ting endnu jeg skal have ordnet. Jeg glæder mig til at vaske tøjet og lægge det på plads i skabene. Så ved  man ligesom at det virkelig nærmer sig at der kommer en lille guldklump ud til os :-)

Jeg ved godt det nok ikke hører hjemme her, men hvor meget tøj har I indkøbt i str. 50?

Begge mine drenge har vejet 4 kg ved fødslen og derfor har vi slet ikke haft str. 50, men nu ser det ud til at lillebror ikke er så stor (evt kommer tidligere ud) så jeg overvejer om jeg skal have et par sæt i str. 50. Hvad synes I???

Anmeld

16. august 2011

MaybeBaby

LOUISEHOBRO skriver:

Vi har også det hele herhjemme, nok mest fordi det meste er genbrug. Barnevognen er også genbrug fra de to andre drenge,  så hos os er der ikke problemer i forhold til overtro.

Jeg skal dog have vasket alt tøjet og sengetøj samt vasket liften, så jeg har da et par ting endnu jeg skal have ordnet. Jeg glæder mig til at vaske tøjet og lægge det på plads i skabene. Så ved  man ligesom at det virkelig nærmer sig at der kommer en lille guldklump ud til os :-)

Jeg ved godt det nok ikke hører hjemme her, men hvor meget tøj har I indkøbt i str. 50?

Begge mine drenge har vejet 4 kg ved fødslen og derfor har vi slet ikke haft str. 50, men nu ser det ud til at lillebror ikke er så stor (evt kommer tidligere ud) så jeg overvejer om jeg skal have et par sæt i str. 50. Hvad synes I???

Hvis du bare har en body og lign i 50, så kan du jo altid bare brætte ærmerne lidt op på en str. 56 det går jo hurtigt den vej alligevel jeg har en smule i 50 men ikke det vilde... Bodyer, et par trøjer, et par sæt osv måske du kunne købe et "dette skal du have på hjem"-sæt og så et par bodyer?

Anmeld

16. august 2011

SaNiNa

iiih det er så hyggeligt, kan huske da jeg ventede Nicklas og vi begynd at købe tingene det var lige som om at nu var det virkelig.

Denne her gang står det hele jo klar, Nicklas er for et par måneder siden flyttet i ny seng, pulsebord kommer de til at deles om, barnevogn står nede i skuret, så jeg har kun tøj at forholde mig til da vi jo har alt andet.

Jeg leder dog stadig efter nogle søde kurve som kan stå på pulsebordet inde på lillepigen væresle. Dem vi har nu er lyseblå og det syntes jeg vil være synd. Da hende jo bliver lilla, lys lyserød. Og der går jo nok heller ikke længe før Nicklas er ble fri.

Anmeld

16. august 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Ih hvor skønt at I får alle tingene hjem Så bliver det hele bare mere virkeligt

Jeg redte tremme sengen igår, og fik helt tårer i øjnene af at tænke på at der skal vores lille dreng snart ligge

Vi har alle ting klar, pånær barnevognen, her er nemlig også en overtroisk mormor (oldemor) som har påpeget overfor os flere gange om det nu var smart at købe noget som helst før han kommer ud () hehe

Den redte jeg for flere måneder siden efterhånden  hehe! 

Ved godt det er tåbeligt Men kunne ikke lade være, da jeg alligevel havde købt lagener, dyne, sengetøj, tremmeseng, madras og alt det andet.

Ihh jeg vill også have min vogn hjem, når jeg læser at alle i andre har den hjemme
Jeg har bare ikke helt vist hvornår det var logisk at hente den hjem. Kan jo heller ikke vente til jeg er gået i fødsel?! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.