Ja, dette er måske en af de mere fjollede opdateringer, MEN jeg har lige været nede og betale de sidste penge til Ønskebørn, så i morgen, når de får alle tingene pakket, så kan jeg bare komme og hente det, og jeg glææææææder mig! Ja, det er ikke engang fordi, der er vildt meget spændende med, men jeg kan jo pludselig få blespanden stilt parat og få vasket lagener og iiiih, hvor det bliver godt!!! Og ja, barnevognen kommer også med hjem. Til trods for en overtroisk mormor, så har vi valgt at sige, at nu gør det jo ingenting, hvis min krop pludselig gav tegn til at en fødsel nærmede sig

måske det også hjælper på, at jeg nu går ind i 6. uges ferie og min barsel starter på mandag, og der er jo bare hverken sommervejr eller mennesker omkring mig som har fri! Og jeg er ikke god til at være så social med mig selv i SÅ lang tid! Ville ønske at der var flere september mødre, der boede herude vestpå! Nå, men det var vist både et jubel- OG et øvindslag, men sådan er det at være i hormonelt ubalance!

Har I alle tingene hjemme endnu?
Anmeld