FrkLarsen skriver:
Pyyyyyha det lyder godt nok som noget af et arbejde! 
Har han haft det sådan siden han var helt lille bitte også?
ja kun 2 gange, sådan rigtig syg. Snotnæse osv tæller vi ikke med da hun ikke er mærket af det 
Hun blev syg til 3 mdr vaccinen og har ellers haft roskildesyge da hun var 5mdr. 
ja, lige fra dag 1 af. På barselgangen sagde de allerede at han var ekstrem sensitiv. Så snart han blev lagt på seng eller i vugge begyndte han at græde helt vildt, han fornemmede når nogen trådte ind på stuen og vågnede og begyndte at græde. I langt troede vi det var kolik men han magtede simpelthen ikke stimuli, mennesker eller støj. Han kunne kun sove i mine arme eller til nød vuggen i ny og næ indtil han var 8 mdr. Vi prøvede kiropraktor, zoneterapi og det der kranienoget og intet virkede. Vi har nu en hverdag der fungere nogenlunde, men der skal meget lidt til at han går helt kold.
Kommunen lavede en dag ud af det da de mente det var mig den var gal med og vi skulle komm i et familie center 3 timer om dagen i 14 dage og overvåges hvor de allerede efter 3 dage konkluderede at jeg var mere end egnet som mor, men at Charlie var ekstremt sensitiv. Vi har også haft div. Børnelæge inde over, men de har intet kunnet gøre da hans angst er så stor at de ikke kan komme tæt nok på uden at han går helt i panik og som de siger deres undersøgelser skader mere end de gavner. Vi tror og håber det bliver bedre med tiden, ellers skal han udrede om et par år.
Men når vi holder en stabil rolig hverdag uden alt muligt er han jo en glad dreng der trives og udvikle helt normalt, har tempament, nysgerrighed og gå på mod

men det kan være hårdt at stå med "alene" når venner og familie ikke kan forstå de ikke bare lige kan holde ham, passe ham eller lege med ham.
Ej hvor må det være skønt, send lige lidt af det gode helbred vores vej
Anmeld