Nogen der ved hvad det her er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

2721

bullerbassen skriver:

Min første tanke var skoldkobben - men hvis der ikk er væske i .. Tjja så ved jeg det ski ikke.

Håber i finder ud af hvad det er

jeg syntes ikke det ser ud til at være væske i. Men ærligt, kan jeg ikke rigtig få lov at kigge så meget. De forsvinder ikke når man trykker på dem. Det kan jeg da se. Og koppen er til at mærker når man trykker. Syntes ikke det virker til de klør.. Men han har haft dårlig mave de sidste par dag, feber(dog den laver af slagsen) men er enormt pylret og i det hele taget ikke spor tilfreds, med mindre jeg bær rundt på. Syntes det er ved at være ret hårdt.
Men ved kke hvad der spiller ind her, da han også har været presset i forhold til han sensitivitet i torsdags. Så det kan også tage noget af skylden for at han hænger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Silja&Noam

Min datter får en engang imellem og den ligner meget dem der. Men de forsvinder igen

Anmeld

16. august 2011

<3

Ja vil også sige vandvorter. Det er helt ufarligt og forsvinder efter et stykke tid Men lad hudlæge kigge på ham

Anmeld

16. august 2011

2721

SiljasMoar skriver:

Min datter får en engang imellem og den ligner meget dem der. Men de forsvinder igen

Det lyder godt
Så håber jeg det "bare" er det og at de snart forsvinder

Anmeld

16. august 2011

2721

mrs X skriver:

Ja vil også sige vandvorter. Det er helt ufarligt og forsvinder efter et stykke tid Men lad hudlæge kigge på ham

okay, hvad kommer de af?

Anmeld

16. august 2011

FrkLarsen

Puslingen skriver:

Hej

Min søn på 14 mdr har fået sådanne 2 knopper/pletter.
Ved ikke om det bare er der der "flyve knopper".
Det startede ud som en lille rød plet som hævede op og bliver større og større og tror en 3 er på vej. det er ca 4 dage siden den første kom.
Nogen hvis børn har haft samme slags??
Går de bare i sig selv igen?!

Knus

Min datter på 1år får også sådan nogen på kinderne, og de er ogå hårde i det 

Vi ved dog ikke hvad det er, men tror bestemt ikke at det er noget alvorligt.

Anmeld

16. august 2011

<3

Puslingen skriver:

okay, hvad kommer de af?

Virus. det er ikke farligt hvis det er det

Anmeld

16. august 2011

Silja&Noam

Puslingen skriver:

Det lyder godt
Så håber jeg det "bare" er det og at de snart forsvinder

Jeg tror bestemt ik det vandvorter som nogen skriver det havde jeg da jeg var lille og de ser slet ik sådan ud

Anmeld

16. august 2011

2721

FrkLarsen skriver:

Min datter på 1år får også sådan nogen på kinderne, og de er ogå hårde i det 

Vi ved dog ikke hvad det er, men tror bestemt ikke at det er noget alvorligt.

regner heller ikke med det er noget alvorligt
Undrede mig bare over hvad det er
og syntes det er fjollet at ringe til egen læge for et par knopper, men samtidig, er jeg født meget nsgerrig og kan godt lide at forstå og vide hvad ting er og hvor de kommer fra
Fx. Har han en knop på hende som han fik da han var 2 uger gammel og lægen vidste ikke hvad det var og da han så skulle til huslige med sin børneeksem og nældefebr spurgte jeg om han vidste hvad det var og så er det en sjælden ophopning af antihistaminer fordi han meget tit er syg. hudlægen var meget "begejstret" da han aldrig før havde set det på en patient

Anmeld

16. august 2011

<3

SiljasMoar skriver:

Jeg tror bestemt ik det vandvorter som nogen skriver det havde jeg da jeg var lille og de ser slet ik sådan ud

De ligner min søns vandvorter når de kommer. Der er de røde. Når de er det rette størrelse bliver de hudfarvet. Når de forsvinder igen bliver de røde igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.