Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MyBigWish skriver: Kan jeg godt forstå (; Det bliver også super skønt når de kommer til verden Glæder jeg mig også rigtig meget til (: Det går sådan okay, jeg døjer bare rigtig meget med ondt i min læn og hovede :/ det er lidt træls, men ellers er jeg lykkelig gravid Min mave er ikke særlig stor i forhold til at jeg er 26 uger henne (: Der er stadig nogen som bare tror jeg har taget lidt på, i stedet for jeg er gravid :p Hvordan går det med dig og maven smukke?
Kan jeg godt forstå (; Det bliver også super skønt når de kommer til verden Glæder jeg mig også rigtig meget til (: Det går sådan okay, jeg døjer bare rigtig meget med ondt i min læn og hovede :/ det er lidt træls, men ellers er jeg lykkelig gravid Min mave er ikke særlig stor i forhold til at jeg er 26 uger henne (: Der er stadig nogen som bare tror jeg har taget lidt på, i stedet for jeg er gravid :p Hvordan går det med dig og maven smukke?
Ondt i lænden kan jeg nikke genkendene til, her døjer jeg også med ondt i lænden men så er det godt at manden er sød til at massere... Er det rigtigt? Jeg synes ellers din mave ser stor flot og rund ud på dit profilbillede, smukke.
men det skal du nu ikk være ked af, jeg er i uge 32 og min mave er stadigvæk ikk særlig stor når man tænker på at jeg er "højgravid" - mange tror også kun jeg er ganske kort henne ...
Vi gemmer dem bare godt derinde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigBabyWish skriver: Ondt i lænden kan jeg nikke genkendene til, her døjer jeg også med ondt i lænden men så er det godt at manden er sød til at massere... Er det rigtigt? Jeg synes ellers din mave ser stor flot og rund ud på dit profilbillede, smukke. men det skal du nu ikk være ked af, jeg er i uge 32 og min mave er stadigvæk ikk særlig stor når man tænker på at jeg er "højgravid" - mange tror også kun jeg er ganske kort henne ... Vi gemmer dem bare godt derinde.
Hvor er det bare en flot mave
BigBabyWish skriver: Tak, søde Ditte ... Hvordan går det med dig og den lille spire i maven?
Tak, søde Ditte ...
Hvordan går det med dig og den lille spire i maven?
Det går fint.. har endnu ikke oplevet kvalme...men er ret træt indimellem.. var til 1. grav. undersøgelse i mandags og alt var som det skulle være.. nu går vi bare og venter på første skanning.. så vi kan se at der virkelig er noget derinde
Vi har ikke fortalt familien noget endnu..glæder mig vildt meget til vi gør det..
Knus Ditte
MyBigWish skriver: Det var da en rigtig sød kæreste (: Jeg synes du har en rigtig flot gravid mave, og nogen gange er det lidt en bonus at maven ikke er større (: især når jeg skal holde mig igang lige indtil jeg skal føde (: Men ja, der er nogen der tror det er fordi jeg er blevet lidt tyk :p
Det var da en rigtig sød kæreste (: Jeg synes du har en rigtig flot gravid mave, og nogen gange er det lidt en bonus at maven ikke er større (: især når jeg skal holde mig igang lige indtil jeg skal føde (: Men ja, der er nogen der tror det er fordi jeg er blevet lidt tyk :p
Ja, det har du helt ret i søde ...
Jeg synes bestemt ikke du ser tyk ud men helt bestemt gravid. man kan altså tydeligt se forskel.
Er du ellers begyndt at købe ting til den lille ny?
Nessie skriver: Hvor er det bare en flot mave
Tusind tak!
FrkDitte skriver: Det går fint.. har endnu ikke oplevet kvalme...men er ret træt indimellem.. var til 1. grav. undersøgelse i mandags og alt var som det skulle være.. nu går vi bare og venter på første skanning.. så vi kan se at der virkelig er noget derinde Vi har ikke fortalt familien noget endnu..glæder mig vildt meget til vi gør det.. Knus Ditte
Skønt at du ikke døjer med kvalme, det er noget af det værste at gå rundt med...
Hvornår skal I til scanning? det bliver spændende ...
Bliver stort når I fortæller familien det!
BigBabyWish skriver: Skønt at du ikke døjer med kvalme, det er noget af det værste at gå rundt med... Hvornår skal I til scanning? det bliver spændende ... Bliver stort når I fortæller familien det!
vi har ikke aftalt en tid endnu. Jeg skal ringe til Hvidovre i næste uge, når de har modtaget mine papirer..men det bliver nok i uge 38 ca..
Er også glad for jeg ikke lider af kvalme.. men må sige trætheden har meldt sin ankomst..
Og apropos træthed.. så går jeg lige ind og lægger mig på sofaen..
Knus D.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128