Ingen nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2009

charlottekri

fam.4xc skriver:

det er børnemishandling hvis du spørg mig!

Hvis han søger jer og jeres tryghed hvorfor så ik bare lægge sammen med ham til han sover og evt lade ham sove hos jer om natten?? Eller har I prøvet det også ??

børnemishandling ville jeg nu ikke kalde det, for det har virket ved os!! vi skulle også ind til vores datter 5-10 gange hver nat, og det blev for meget når man skal op på arbejde begge 2!! vi lægger hende selvfølgelig ikke i seng og så ikke kigger til hende... vi er inde ved hende efter et stykke tid, hvis hu ikke er faldet i søvn, men nu er jeg højst oppe ved hende 1 gang om natten, så hvis i har mod på det, så prøv!!! det kan jo ikke skade, for de kære små finder hurtigt ud af hvordan de kan udnytte de voksne og det er bare så svært at indse at sådan en lille størrelse faktisk styrer det hele hvad angår sengetid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Honningblomst

børnemishandling ville jeg nu ikke kalde det, for det har virket ved os!! vi skulle også ind til vores datter 5-10 gange hver nat, og det blev for meget når man skal op på arbejde begge 2!! vi lægger hende selvfølgelig ikke i seng og så ikke kigger til hende... vi er inde ved hende efter et stykke tid, hvis hu ikke er faldet i søvn, men nu er jeg højst oppe ved hende 1 gang om natten, så hvis i har mod på det, så prøv!!! det kan jo ikke skade, for de kære små finder hurtigt ud af hvordan de kan udnytte de voksne og det er bare så svært at indse at sådan en lille størrelse faktisk styrer det hele hvad angår sengetid...

Bliver simpelthen nød til at spøgre dig om det faktum at metoden virker er det samme som det ikke er børnemishandling.
Jeg kan på ingen måde følge din måde at se og behandle dit barn på, men det behøver jeg jo heller ikke....forstår bare ikke dit argument??
Og så handler handler det jo ikke om hvem der styrer hvad når man har børn...men at læse dem og give dem en tryg og god opvækst.
Kan ikke forstå at børn skulle have behov for at styre eller tage over...er det ikke en misforståelse der vil noget?? Børn er følelsesstyrede i den alder og ikke reflekterende eller beregnende.

Anmeld

12. januar 2009

charlottekri

he he, sidder til økonomitime i skole, så derfor blev det måske lidt rodet jeg mente bare at jeg ikke synes at det er børnemishandling, men at det kan blive den sidste udvej, hvis der ikke er andet der virker. jeg ville da helst også have undgået at bruge den metode, men vi havde bare ikke haft nogen held med de andre metoder, men at det er børnemishandling, synes jeg altså ikke...

Anmeld

12. januar 2009

jolu

Bliver skisme noget forskrækket når jeg læser at forældre anno 2009,- kan kalde deres små børn for udspekulerede, udnyttende, styrende m.v

jeg er simpelthen nød til at korrigerer Jer,- Børn kan ikke være styrende, ej heller ligger de og udtænker de store planer for hvordan de kan misbruge forældrenes tillid.....Nej det er JER SOM MISBRUGER DERES TILLID!

Hvordan kan I omtale Jeres små børn på den måde.....mit hjerte gør så ondt når i skriver på den måde....Barnet har et åbentlyst behov,- ET ELLER ANDET!

Det er F! Jeres opgave at finde ud af det, og tage Jer af det......

Hilsen en mor som selv i 9 mdr. stod trofast op 3-6 gange i løbet af en nat.......og aldrig kunne drømme om at tro at mit lille spædbarn var styrende eller udnyttede mig.......

Anmeld

12. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Kunne det være at I er så heldige at have et lille highneed barn...som har brug for nærhed rigtig meget.
Jeg vil råde jer til at prøve at putte ham ind i jeres seng...og lade ham sove der.
Der er jo en grund til at han vågner....og hvis det er for at have dig ti
æt på, så er det jo nemt at løse.
Stakkels lille dreng, må være hårdt at sove så lidt og have brug for at kalde på dig så mange gange om natten.
Min den lille er et highneed barn....så der skal bare fyldes på af kontakt, så fungerer han perfekt.
Knus Eva.

http://www.ifavndanmark.dk/dk/

Jeg har ikke børn endnu men jeg er altså enig her alligevel, den måde du skriver det på synes jeg os det lyder som om han har brug for sin mor...

Anmeld

13. januar 2009

Skolestart

mange tak for alle de gode råd.
det går ikke at have ham inde ved os for vi alle vågner hele tiden og han ser det som en leg så snartt han kommer ind til os. så er natte meget være end nu.

de sidste par dage er jeg begyndt at lægge mærke til at hvis jeg visker eller bare snakker laver end normalt så har han meget svære ved at finde ud af hvor jeg er henne. så dejligt vi skal til lægen i morgen. Øre lægen

Anmeld

13. januar 2009

Honningblomst

Skolestart skriver:

mange tak for alle de gode råd.
det går ikke at have ham inde ved os for vi alle vågner hele tiden og han ser det som en leg så snartt han kommer ind til os. så er natte meget være end nu.

de sidste par dage er jeg begyndt at lægge mærke til at hvis jeg visker eller bare snakker laver end normalt så har han meget svære ved at finde ud af hvor jeg er henne. så dejligt vi skal til lægen i morgen. Øre lægen

Så få en madras ind til ham og ha din hånd i hans hele natten...så mærker han nu er der og han behøver ikke blive vågen for at få set og hørt dig...så mærker han din nærhed med det samme.

Anmeld

13. januar 2009

charlottekri

jolu skriver:

Bliver skisme noget forskrækket når jeg læser at forældre anno 2009,- kan kalde deres små børn for udspekulerede, udnyttende, styrende m.v

jeg er simpelthen nød til at korrigerer Jer,- Børn kan ikke være styrende, ej heller ligger de og udtænker de store planer for hvordan de kan misbruge forældrenes tillid.....Nej det er JER SOM MISBRUGER DERES TILLID!

Hvordan kan I omtale Jeres små børn på den måde.....mit hjerte gør så ondt når i skriver på den måde....Barnet har et åbentlyst behov,- ET ELLER ANDET!

Det er F! Jeres opgave at finde ud af det, og tage Jer af det......

Hilsen en mor som selv i 9 mdr. stod trofast op 3-6 gange i løbet af en nat.......og aldrig kunne drømme om at tro at mit lille spædbarn var styrende eller udnyttede mig.......

ja j rolig nu, jeg mente det jo ikke som om at de var udspekulerede eller noget, men de prøver grænser af... og jeg vil da godt vædde med at du ikke har haft et arbejde fra 7 - 16 samtidig jeg elsker da min datter, men hvis jeg ikke kan fungere fordi jeg mangler søvn og hun samtidig er træt og ugidelig fordi hun heller ikke har fået sovet, så er det da kun synd for hende, og derfor har jeg valgt at tage den lidt hårde metode i brug!!! og selvfølgelig har jeg da prøvet en masse andre metoder, men de har bare ikke fungere for os... Jeg synes da på ingen måde, at det er sjovt, men det er en nødvendighed for os som famile, for ellers kan vi ikke fungere...

Anmeld

13. januar 2009

dragereden

hejsa
Har haft god hjælp af at læse en bog der hedder: "sov igennem uden gråd", der er både en helt skemalagt metode og en masse gode råd..... alt sammen uden at skulle lade barnet skrige sig i søvn.... en god og kærlig metode... det har virket for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.