Hvordan er det nu (make-up)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Fenris

Mussen2 skriver:

mac - hvor købes det? tusind tak for rådet, det var åbnet mine øjne

Du kan købe Mac i alle magasin, lufthavnen og Mac butikker i udlandet ( Mac er ejet af estee lauder)

Mvh anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Mussen2

Du kan købe Mac i alle magasin, lufthavnen og Mac butikker i udlandet ( Mac er ejet af estee lauder)

Mvh anita

Kan man købe den i matas? Bor langt fra Magasin óg lufthavn og vil jo gerne have den købt ASAP

Anmeld

16. august 2011

Fenris

Mussen2 skriver:

Kan man købe den i matas? Bor langt fra Magasin óg lufthavn og vil jo gerne have den købt ASAP

Nej det kan man ikke måske man kan købe det online? Men vil anbefale dig at få hjælp til valg af farve inde hos mac

- anita

Anmeld

16. august 2011

Mussen2

Apples skriver:

Nej det kan man ikke måske man kan købe det online? Men vil anbefale dig at få hjælp til valg af farve inde hos mac

- anita

Øvvvv. Ja det er vigtig med farvevalg

Anmeld

20. september 2011

Inge Nielsen

Mussen2 skriver:

Jeg har en lækker løs pudder fra Jane Iredale ( en mineral pudder).

Jeg kunne godt tænke mig at få noget supplerende til at lægge på før eller efter for at skjule nogle grimme karsprængninger jeg har på kinden, men hvad er det jeg skal bruge?

Mit eget bud var en foundation, men det lader til at den mineral pudder jeg har er en foundation.

Jeg er ikke stiv til det der med concealer, foundation etc.

Mon der er nogen der kan hjælpe mig til at få sat begreber og rækkefølge i brug på plads:-)

Faktisk kan man godt fjerne karsprængninger i ansigtet ved laserbehandling eller skleroterapi.

Men hvorfor gøre det, når man kan skjule det med foundation? 

Anmeld

20. september 2011

Mussen2

Inge Nielsen skriver:

Faktisk kan man godt fjerne karsprængninger i ansigtet ved laserbehandling eller skleroterapi.

Men hvorfor gøre det, når man kan skjule det med foundation? 

Ja, jeg ved det godt, men jeg er gravid så det er ikke en mulighed pt. Har dog endnu ikke fået fat i den perfekte concealer

Anmeld

21. september 2011

mor til4

Mussen2 skriver:

Sådan en har jeg faktisk touch eclat, tror jeg den hedder Den ligger bare og samler støv.

Jeg må prøve at bruge den og så pudder oven på og rouge. 

Tak for svar.

Bare husk Less is more :-)

Anmeld

21. september 2011

Stjernestoev

Mussen2 skriver:

Øvvvv. Ja det er vigtig med farvevalg

Jeg bruger en fra Nilens Jord Den er god, synes jeg!

Anmeld

21. september 2011

mor til4

Apples skriver:

- anita

Næh, men på apotekerne (og de er jo allevegne) kan du købe Elysambre, og det er uden hormonforstyrrende stoffer

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Man kan få nogle concealere i et farvesystem som pallet, eller som enkelt farve. Der skal man tænke i kontraster. Altså grøn mod de røde karspringninger. Man skal selvf. bruge så lidt at man ikke ser den grønne farve, men den grønne pigment dræber den røde farver. Derefter kan du bruge en cremepudder og evt. en løs pudder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.