Hvordan er det nu (make-up)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.019 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Mussen2

Jeg har en lækker løs pudder fra Jane Iredale ( en mineral pudder).

Jeg kunne godt tænke mig at få noget supplerende til at lægge på før eller efter for at skjule nogle grimme karsprængninger jeg har på kinden, men hvad er det jeg skal bruge?

Mit eget bud var en foundation, men det lader til at den mineral pudder jeg har er en foundation.

Jeg er ikke stiv til det der med concealer, foundation etc.

Mon der er nogen der kan hjælpe mig til at få sat begreber og rækkefølge i brug på plads:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Frøken J.

Mussen2 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at få noget supplerende til at lægge på før eller efter for at skjule nogle grimme karsprængninger jeg har på kinden, men hvad er det jeg skal bruge?

Mit eget bud var en foundation, men det lader til at den mineral pudder jeg har er en foundation.

Mon der er nogen der kan hjælpe mig til at få sat begreber og rækkefølge i brug på plads:-)

Jeg vil sige concealer Det bruger jeg selv til at skjule de værste "fejl". Jeg har mit i sådan en tube her:
Så presser jeg lige en lige plet ud de steder jeg skal skjule, og så bruger jeg en makeuppensel til lige at "male klatten ud" og tone den ud. Og den skal så kun bruges de steder der er fejl i huden, og ikke i hele ansigtet som fx foundation. Og så smider jeg bare en gang pudder og blush på bagefter

Anmeld

16. august 2011

Mussen2

Frøken J. skriver:

Jeg vil sige concealer Det bruger jeg selv til at skjule de værste "fejl". Jeg har mit i sådan en tube her:
Så presser jeg lige en lige plet ud de steder jeg skal skjule, og så bruger jeg en makeuppensel til lige at "male klatten ud" og tone den ud. Og den skal så kun bruges de steder der er fejl i huden, og ikke i hele ansigtet som fx foundation. Og så smider jeg bare en gang pudder og blush på bagefter

Sådan en har jeg faktisk touch eclat, tror jeg den hedder Den ligger bare og samler støv.

Jeg må prøve at bruge den og så pudder oven på og rouge. 

Tak for svar.

Anmeld

16. august 2011

FrkAnnette

Mussen2 skriver:

Sådan en har jeg faktisk touch eclat, tror jeg den hedder Den ligger bare og samler støv.

Jeg må prøve at bruge den og så pudder oven på og rouge. 

Tak for svar.

Du må ikke bruge en den fra YSL eller lignende. De er kun til under øjnene, da de er lysreflekterende. Så hvis du putter noget på kinden, så vil lyset få din kind til at lyse op. Hvis du forstår

Køb i stedet for en almindelig concealer

Anmeld

16. august 2011

Billemyre

Jeg bruger en concealer fra MAC, der hedder Cover Up - Den er fantastisk 
Dækker som vægmaling, men føles meget let og luftig, når den først er kommet på 

Anmeld

16. august 2011

Fenris

Mussen2 skriver:

Du starter med din alm dagcreme, derefter er det concealer til at dække de steder du vil usynliggøre ( mac har en fantastisk concealer,og så har de alverdens nuancer at vælge mellem) farven er altafgørende- hvis den ikke passer til din hudtone, kan det ende med at se frygteligt ud til slut Bagefter din concealer ville jeg nøjes med den mineral foundation/ pudder, som du har

mvh anita (frisør,kosmetiker og makeupartist)

Anmeld

16. august 2011

Fenris

Billemyre skriver:

Jeg bruger en concealer fra MAC, der hedder Cover Up - Den er fantastisk 
Dækker som vægmaling, men føles meget let og luftig, når den først er kommet på 

Anmeld

16. august 2011

Billemyre

Apples skriver:

Du starter med din alm dagcreme, derefter er det concealer til at dække de steder du vil usynliggøre ( mac har en fantastisk concealer,og så har de alverdens nuancer at vælge mellem) farven er altafgørende- hvis den ikke passer til din hudtone, kan det ende med at se frygteligt ud til slut Bagefter din concealer ville jeg nøjes med den mineral foundation/ pudder, som du har

tilbage til dig 

Anmeld

16. august 2011

Mussen2

lillePutte skriver:

Du må ikke bruge en den fra YSL eller lignende. De er kun til under øjnene, da de er lysreflekterende. Så hvis du putter noget på kinden, så vil lyset få din kind til at lyse op. Hvis du forstår

Køb i stedet for en almindelig concealer

Se, det vidste jeg jo ikke. hvad er forskellen på concealere, hedder de noget forskelligt eller ved man bare, det er til forskellioge steder i hovedet? 

Anmeld

16. august 2011

Mussen2

Apples skriver:

mac - hvor købes det? tusind tak for rådet, det var åbnet mine øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.