Vægttab :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Muhmi

Felix's Mor <3 skriver:

20 kg. på 5 1/6 månede - så det gik temmelig stærkt synes jeg Og jeg ammede ikke

Wow flot klaret.. Hvordan gjorde du det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Muhmi

KaLee skriver:

Jeg kan ikke komme med et klart svar - så det hedder at jeg ikke er færdig endnu - hvilket også er sandt. 

Min vægthistorie:

Tabte INDEN jeg blev gravid 36 kg.

Tog 25 kg på under graviditeten

Tabte mig ca 18 kg efter fødslen (4 måneder). 6 af disse kg var kun ved fødslen.. Æv jeg var skuffet.  

Kom på antidepressiv - tog 20 kg på i løbet af ingen tid, og siden yderligere 10 kg. 

Så endte med + 12 kg oveni fra da jeg var mest gravid. 

Er lige begyndt at tabe mig - min søn er knapt 2,5 år. 

Har tabt 20 kg indtil videre (på 3 måneders tid) - mit mål er 40 kg. 

så kommer jeg til at være 3 kg under før graviditetsvægten

Flot klaret...

Anmeld

16. august 2011

Hasselnødden

Jeg tog 31 kg på og de er alle væk (uden indsats fra min side) Aner ikke hvornår de forsvandt helt, men har længe være tilbage på 48-49kg-skalaen og er endda fornylig rykket op på 51.3kg!  Det er bare for lækkert, så er jeg på nemlig på min idealvægt og det er svært for mit vedkommende af uvisse grunde.

Anmeld

22. august 2011

matryoshka

Jeg tog ca. 11-12 kg på under min 42-ugers laaaange graviditet Tabte ca. 7 kg med det samme, og en uge efter var jeg nede på normal-vægten igen, og der har jeg været lige siden.. Men nu vil jeg gerne komme i gang med et vægttab på ca. 7-8 kg.

Anmeld

23. august 2011

A&F

Jeg tog 11 kg på under min graviditet. Har tabt 13 kg på lidt over 1 mdr. Fødte 30 juni 2011

Anmeld

23. august 2011

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Kunne da være lidt sjov at høre

Det er tilladt at svare ano. og der er multiple choice

Vil da egentlig også gerne høre hvordan i gjorde?

Jeg har valgt den øverste. For jeg havde hver gang tabt en masse ca en uge efter fødslen, så jeg vejede mindre end før jeg blev gravid. Mine unger åd mig vist op indefra.
Med de to store var det ca 8 kg mindre og med den mindste 12 kg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. august 2011

Dansker i England

Jeg tabte alle mine graviditets kg (17kg) inden for to måneder uden indsats fra min side. Desværre tog jeg mange af dem på igen pga chokolade trøstespisning over dårligt forhold og sa.

Anmeld

23. august 2011

Anonym

Jeg tog ca 16 kilo på.  7 uger senere er der tabt 12 kilo. Jeg går ud fra det ikke går helt så hurtigt fra nu af. Når de sidste 4 kilo er tabt så kunne jeg godt trænge til at 4 mere røg af.

Sidst tog det 9 måneder før jeg var på samme vægt som da jeg blev gravid. Så jeg regner med, at det bliver det samme denne gang.

Anmeld

23. august 2011

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Kunne da være lidt sjov at høre

Det er tilladt at svare ano. og der er multiple choice

Vil da egentlig også gerne høre hvordan i gjorde?

14-15 kg (alle graviditetskilo plus et par stykker) på 5-6 måneder, ammede ikke, men har pseudotvillinger, så sidder sjældent ned i mere end to minutter!
Mit bedste slankeråd til nybagte mødre: Få en baby mere i en fart!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.