Vægttab :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget har du tabt efter du har født? Og hvor lang tid tog det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.801 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2011

Muhmi

Kunne da være lidt sjov at høre

Det er tilladt at svare ano. og der er multiple choice

Vil da egentlig også gerne høre hvordan i gjorde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Ansemusen

Mine graviditetskilo (22-23 kilo plus) var røget efter 11 uger - udelukkende pga. amning (læs: Ingen indsats fra min side ).

Derudover tabte jeg yderligere 7-8 kilo, som desværre er røget på igen efter at jeg stoppede med amningen. Nu ligger jeg på min før-graviditetsvægt.

Anmeld

16. august 2011

Muhmi

Ansemusen skriver:

Mine graviditetskilo (22-23 kilo plus) var røget efter 11 uger - udelukkende pga. amning (læs: Ingen indsats fra min side ).

Derudover tabte jeg yderligere 7-8 kilo, som desværre er røget på igen efter at jeg stoppede med amningen. Nu ligger jeg på min før-graviditetsvægt.

Omg... Heldige dig!

Anmeld

16. august 2011

Mira0911

Da jeg ventede Julie, tog jeg 18 kg på, og det tog mig 23 mdr om at smide dem.. Nåede lige at komme på startvægten inden jeg testede positivt igen... 

Anmeld

16. august 2011

Fru.Mäes <3

20 kg. på 5 1/6 månede - så det gik temmelig stærkt synes jeg Og jeg ammede ikke

Anmeld

16. august 2011

Femøre

havde lidt fra første graviditet jeg ikke smed, inden nummer 2 graviditet. Men smed i alt 35 kg på ca 1 år.

Jeg gjorde det udelukkende ved at ændre min kost, jeg meldte mig simpelthen ind i de DDV, De Danske Vægtkonsulenter.

Anmeld

16. august 2011

Trolde_mor

Manglede svarmulighed

Har svaret 12-15 og ikke færdig med at tabe mig..

Jeg tog 12 kg. på under graviditeten og da jeg vejede mig 7 dage efter fødsel havde jeg tabt de 11, og uden efter / 7 dage efter havde jeg tabt det sidste kg. Så det jeg tog på under graviditeten tabte jeg på 2 uger

Jeg vil dog gerne ned på den vægt jeg havde da jeg mødte min skønne mand, så er ikke færdig med at tabe mig

Jeg har så indenfor de sidste uger tabt 6 kg. og er nu begyndt i motionscenter, så nu håber jeg det fortsætter

Anmeld

16. august 2011

StineW

Muhmi skriver:

Kunne da være lidt sjov at høre

Det er tilladt at svare ano. og der er multiple choice

Vil da egentlig også gerne høre hvordan i gjorde?

Jeg har indtil nu tabt mig godt 24 kg, det har taget ret præsist 4 mdr.

Jeg har motioneret ( gåture, hulahop, crosstrainer, cykling og svømning ) og spist meget proteinrigt.

Jeg vil gerne tabe 2-3 kg mere, men det tager jeg stille og roligt nu. jeg er pt 5,5 kg under min startvægt ved graviditet BMI 19,8.

knus Stine

Anmeld

16. august 2011

Muhmi

StineW skriver:

Jeg har indtil nu tabt mig godt 24 kg, det har taget ret præsist 4 mdr.

Jeg har motioneret ( gåture, hulahop, crosstrainer, cykling og svømning ) og spist meget proteinrigt.

Jeg vil gerne tabe 2-3 kg mere, men det tager jeg stille og roligt nu. jeg er pt 5,5 kg under min startvægt ved graviditet BMI 19,8.

knus Stine

Hold da op hvor flot!!

Anmeld

16. august 2011

eElak

Jeg kan ikke komme med et klart svar - så det hedder at jeg ikke er færdig endnu - hvilket også er sandt. 

Min vægthistorie:

Tabte INDEN jeg blev gravid 36 kg.

Tog 25 kg på under graviditeten

Tabte mig ca 18 kg efter fødslen (4 måneder). 6 af disse kg var kun ved fødslen.. Æv jeg var skuffet.  

Kom på antidepressiv - tog 20 kg på i løbet af ingen tid, og siden yderligere 10 kg. 

Så endte med + 12 kg oveni fra da jeg var mest gravid. 

Er lige begyndt at tabe mig - min søn er knapt 2,5 år. 

Har tabt 20 kg indtil videre (på 3 måneders tid) - mit mål er 40 kg. 

så kommer jeg til at være 3 kg under før graviditetsvægten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.