Du kunne evt. have en blærebetændelse der gør at de gør så ondt osse når du bare går derhjemme og får dem...
Jeg havde dem ved mit 2. barn og der havde jeg en kraftig blærebetændelse som gav mig konstante plukveer...
Denne gang. Nu er jeg i 35+3 (36 uge) og når jeg cykller hen med mine drenge i skole og børnehave og er på vej hjem igen får jeg plukveer der er lidt ubehagelige men niver ikke som man kalder det..
Men det er osse at forvente på mit nuværende tidspunkt at de begynder at komme oftere... Og så har jeg hørt man har en del flere 3 gang.
Men ja enten dårlig kondi som en skriver/ blærebetændelse eller at de livmoder er begyndt at øve sig relativt tidligt.. Men det er jo ikke noget i vejen for at du lige bliver tjekket op ved lægen inden du skal til jordemoder, de skal jo helst ikke gøre ondt og har du en blærebetændelse kan de jo se det med det samme og komme i behandling hurtigst muligt!! (Den kan godt sætte fødseln igang før tid, det var min ved at gøre i 32 uge sidst hvor jeg skulle ind og have lungemodner til barnet osv. )!!
Så afsted til lægen og lige tjekkes!! (Synes jeg!!)
Anmeld