Jeg er temmelig nervøs og bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Carina1977

ladydan1 skriver:

:-) Godt! for der er ingen grund til at gå og være bekymret. Hvis et havde været noget alvorligt skulle du nok have været kaldt ind til lægen allerede.

Jeg har prøvet et par gange at lægen har ringet hjem til mig med et svar eller noget med en behandling og DER får man sgu lige et adrenalinsus der vil noget.

Eller som dengang sygehuslægen ringede hjem og manden tog den---for jeg var allerede indlagt, der blev han også liiige en anelse bekymret. :-)

Så koldt vand i blodet og husk der er altså mange forskellige jernpræparater og må du mon tage hvad som helst med din sygdom?

Sisse

Okay...der er ikke nogen læge der har haft ringet til mig, så jeg kan vist være ganske rolig

Kan godt forstå hvis din mand blev lidt nervøs af den opringning

Jeg tror det er ligegyldigt hvilket præperat jeg tager. tror ikke det kan påvirke min sygdom. det værste er stress, så det er vist meget godt min puls lige faldt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Mca<3

Carina1977 skriver:

Haha godt godt  Jeg tror nok jeg har en tendens til at blive lidt for meget paranoid  

Jeg er faldet ned igen

He he har det på samme måde   Men havde det været helt galt var du blevet henvist akut , det kan da godt være der måske er celle forandringer , men lægen kan se på prøven hvor meget det drejer sig om , de fleste kvinder oplever celle forandringer i sit liv og celle forandringer er ikke kræft

Anmeld

16. august 2011

Carina1977

Mca<3 skriver:

He he har det på samme måde   Men havde det været helt galt var du blevet henvist akut , det kan da godt være der måske er celle forandringer , men lægen kan se på prøven hvor meget det drejer sig om , de fleste kvinder oplever celle forandringer i sit liv og celle forandringer er ikke kræft

Jeg skal faktisk til en gynækolog på sygehuset, men først d. 3. september. Det skal jeg pga. den blødning jeg havde, da lægen mente at min blødning måske kunne skyldes en polyp. Men sådan en kan jo heldigvis fjernes

Men jeg ved at når jeg har været ved den gynækolog, så vil min paranoia også forsvinde

Anmeld

16. august 2011

Nemesis

Carina1977 skriver:

Okay...der er ikke nogen læge der har haft ringet til mig, så jeg kan vist være ganske rolig

Kan godt forstå hvis din mand blev lidt nervøs af den opringning

Jeg tror det er ligegyldigt hvilket præperat jeg tager. tror ikke det kan påvirke min sygdom. det værste er stress, så det er vist meget godt min puls lige faldt igen

:-) ja ned med pulsen og slap af :-)
hør hvad lægen har at sige og tag den derfra.

Sisse

Anmeld

16. august 2011

1012lmp

Jeg ville uden tvivl havde tænkt som dig... men kan du ikke ringe og spørge hvorfor det er nødvendigt at du får en tid og om der er andet du burde vide? Bare lige for at sikre dig at der ikke er noget?

Anmeld

16. august 2011

Carina1977

1012lmp skriver:

Jeg ville uden tvivl havde tænkt som dig... men kan du ikke ringe og spørge hvorfor det er nødvendigt at du får en tid og om der er andet du burde vide? Bare lige for at sikre dig at der ikke er noget?

Sygeplejersken kunne ikke give mig svar på dette, men når jeg ringer til lægen imorgen, kan jeg jo spørge hende om det virkelig er nødvendigt at få en tid.

Men under alle omstændigheder skal jeg derop imorgen, for jeg skal have taget blodprøver for at få tjekket mit stofskifte. Jeg tænker mere at hvis det udelukkende handler om at jeg skal have noget jern, så ville det egentlig være lidt spild af lægens tid, hvis jeg skulle ind til hende. Det kunne da sagtens ordnes over telefonen, så andre kunne få gavn af den tid jeg ville have fået.

Anmeld

16. august 2011

B&J

Carina1977 skriver:

Ja det er vel næsten naturligt at man får det sådan. Jeg har bare haft så mange problemer med mit underliv det sidste års tid. uforklarlige smerter, og det er nok derfor jeg er ekstra nervøs. Min egen læge havde egentlig indirekte sagt at jeg bare måtte leve med disse smerter. Fandt et naturlægemiddel som fjernede nogen af mine smerter, men jeg har jo stadig en del smerter hver dag.

Min egen læge er langtids-sygemeldt lige nu, så derfor er det hende her jeg skal ringe til. Overvejer egentlig om jeg skal skifte til hende, for hun virker mere kompetent og grundig.

Nå krydse krydse krydse  og tusind tak for dit svar

Ja jeg syntes det ville være en god ide at skifte læge og når du har haft alt det sytes jeg og håber hun finder noget ikke alvorligt men noget så alt det kan stoppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.