serinasmor skriver:
Hej i skønne kvinder (og mænd)
så skete det også for mig .. kæresten var på knæ i sommerferien ... er Überlykkelig 
men så kommer alle de underlige spørgsmål ....
sidder og forsøger at finde ud af hvor mange der skal med til bryllupsfest ... og det er jo umuligt 
hvis jeg ikke har glemt nogen og vi inviterer hele den pukkelryggede( incl. mine fætre og kusiners evt kærester og børn) bliver vi 73 jeg kan ikke finde ud af om det er mange eller få ...
og jeg er også ude i at hvor går grænsen ... hvem inviterer man ikke ... laver man +1 invitationer til dem der ikke har en kæreste pt eller tæller dem bare med for jeg aner ikke hvornår brylluppet kommer til at være ... først skal vi nemlig finde ud af hvor mange der ca bliver for at finde ud af hvad det ca kommer til at koste og hvor lang tid det tager at spare op 
hvad gjorde i ??
hvor mange var i ??
og ikke mindst .. hvor satte i grænsen = hvem blev ikke inviteret ?
serinasmor
Stort tillykke med forlovelsen :-)
Jeg er selv i gang med at planlægge bryllup, og har selv siddet med gæsteliste. Og jeg synes også det er svært. Men jeg kan fortælle dig hvad vi gjorde. Det skal dog siges vi først skal giftes i 2013.
Vi tog alle dem der står os nær og som betyder noget for os. Skulle hele min familie med ville vi blive over 100, men vi har sagt alle mostre, fastre og onkler, minus et par stykker bliver inviteret. Enkelte fætre og kusiner, som betyder noget og som står mig nær bliver inviteret med. Det var min side.
Min kæreste valgte hans familie som stod ham nær. De er en lille familie så derfor ikke så mange. Det var nemmere at sortere. Og han ville tilgengæld have gamle venner med. Det blev til tre venner fra før min tid, selv om det ikke var med min gode vilje, da jeg ikke har gamle venner med.
Du skal vælge ud fra dem der betyder noget og som du kan forestille dig fejre dagen med. Vi lander på 70, og vi har ikke taget højde for om singler får kærester. Når invitationerne er sendt ud så kan der så vidt mulig ikke puttes flere på.