ÆL teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Frk-Lotusblomst

Hej alle.

Vi har sådan lidt for sjovt prøvet os frem med æl teste denne måned.
Jeg hade mens d. 2 august og så 14 dage frem burde jo være d. 16 august.
Jeg begyndte med æl test d. 12 hvor der jo selvfølgelig kom en svag streg, d. 13 kom der igen en streg men ca. samme styrke som den dagen før.(men slet ikke samme styrke som controlstregen) om lørdagen testede jeg ikke på 13 timers job og skulle hente min mor senere på aftenen/natten så der var ikke rigtig tid. Da jeg så testede i morges og her til aften var stregen svagere end den havde været fredag og lørdag.

Betyder det så ejg har ahft æl?? Eller er det ligegyldigt hvor svagstregen er. ??? ALtså kan testen registrere når man er på vej til æl og når man har haft æl??

Håber det giver mening og på forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Frk-Lotusblomst

Slet ingen?.

Anmeld

16. august 2011

Buckley

Hej

Jeg har desværre et svar til dig, men vil bare sige at jeg er i samme båd som dig. Jeg havde også købt en del ægløsningsteste, men jeg har endnu ikke efter et par måneder oplevet en positiv ægløsningstest. Så vi har besluttet os for bare at have sex hver 2 dag, så er vi da sikret hvis det er

Pøj pøj

Anmeld

16. august 2011

Buckley

Moster til 15 skriver:

Hej

Jeg har desværre et svar til dig, men vil bare sige at jeg er i samme båd som dig. Jeg havde også købt en del ægløsningsteste, men jeg har endnu ikke efter et par måneder oplevet en positiv ægløsningstest. Så vi har besluttet os for bare at have sex hver 2 dag, så er vi da sikret hvis det er

Pøj pøj

Hov der skulle selvfølgelig stå at jeg IKKE har et svar til dig

Anmeld

16. august 2011

Frk-Lotusblomst

Hej

Pøj pøj

Taaak for det alligevel.
Jeg har nu altid niv/jag skiftevis i højre og venstreside. Og det fik jeg så søndag aften, den dag jeg ikke teestede. Men testede jo lørdag aften (negativ), og mandag tidlig morgen (negativ), så hvis ÆL er 24 timer burde jeg jo have fået en positiv test på et tidspunkt.
Vi sexer også ca. hver anden dag, nogen gange hver 3. men for det meste hver 2.
Vi ville bare prøve med æl teste, bare lige for at se hvad det var for noget. hehe

Tak og pøj pøj til jer også.

Anmeld

16. august 2011

Frk-Lotusblomst

Og nu er test stregen i samme styrke som ved første test.

i dag er 14. dagen. Og je har egentlig heller ikke haft ÆL udflåd endnu. Synes jeg jeg plejer at have. Man blvier sku lidt skør af de der teste synes jeg. Eller uvidenheden.

Anmeld

16. august 2011

Peanut

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej alle.

Vi har sådan lidt for sjovt prøvet os frem med æl teste denne måned.
Jeg hade mens d. 2 august og så 14 dage frem burde jo være d. 16 august.
Jeg begyndte med æl test d. 12 hvor der jo selvfølgelig kom en svag streg, d. 13 kom der igen en streg men ca. samme styrke som den dagen før.(men slet ikke samme styrke som controlstregen) om lørdagen testede jeg ikke på 13 timers job og skulle hente min mor senere på aftenen/natten så der var ikke rigtig tid. Da jeg så testede i morges og her til aften var stregen svagere end den havde været fredag og lørdag.

Betyder det så ejg har ahft æl?? Eller er det ligegyldigt hvor svagstregen er. ??? ALtså kan testen registrere når man er på vej til æl og når man har haft æl??

Håber det giver mening og på forhånd tak.

Det er forskelligt fra person til person og fra cyklus til cyklus, hvornår ÆL kommer..

Sidst var min ÆL på 16. dagen efter 1. mens dag, og denne gang var den på 12 dagen..

Personligt starter jeg med at teste 10 dage efter 1. mensdag og har en cyklus på 29 dage..

Kan ikke sige om du har haft ÆL, men bliv ved med at teste, og så snart kontrol stregen er mindst ligeså tydelig eller ligeså tydelig, er den der 

Når testen er positiv, går der ca 24 timer til selve ægløsningen finder sted.

Håber det er brugbart for dig 

Anmeld

16. august 2011

Muffinmus

tja, mange kan jo kun teste positiv få timer, så du kan sagtens have haft æl...det kan du desværre ikke se på en test da niveauet går op og ned i løbet af hele din cyklus.

Men mange har kun max en dag med positiv æl og måske endda mindre.

Anmeld

16. august 2011

Frk-Lotusblomst

MariaE skriver:

tja, mange kan jo kun teste positiv få timer, så du kan sagtens have haft æl...det kan du desværre ikke se på en test da niveauet går op og ned i løbet af hele din cyklus.

Men mange har kun max en dag med positiv æl og måske endda mindre.

Tak, det svarede jo på mit spørgsmål.
Har dog ikke haft ÆL udflåd endnu. Derfor jeg synes det var en smule underligt hvis man kunne guide efter testene afhængig af hvor svag stregen var

Anmeld

16. august 2011

Frk-Lotusblomst

Peanut skriver:

Det er forskelligt fra person til person og fra cyklus til cyklus, hvornår ÆL kommer..

Sidst var min ÆL på 16. dagen efter 1. mens dag, og denne gang var den på 12 dagen..

Personligt starter jeg med at teste 10 dage efter 1. mensdag og har en cyklus på 29 dage..

Kan ikke sige om du har haft ÆL, men bliv ved med at teste, og så snart kontrol stregen er mindst ligeså tydelig eller ligeså tydelig, er den der 

Når testen er positiv, går der ca 24 timer til selve ægløsningen finder sted.

Håber det er brugbart for dig 

Jo tak det kunne ejg sagtens bruge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.