Sidder den langt nede ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Mauser.

svanen73 skriver:

Jooo sidder vist en smule nede, men svært at se fra dit andet billede.

Fandt lige et af mig selv i uge 32 og din mave sidder vist længere nede end min gjorte.

Ja det er også det mange siger til mig :/ men det er jo lidt tidligt at hun ligger klar til det vil jeg mene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

er det stort for tvillinger eller hvordan ? Ja for din ryg! shit altså .. :/ Nu er jeg født med skæv ryg og jeg går til fys en gang om ugen så jeg ville da klart være død for længst hvis jeg var dig!
Vi snakkede om elena i starten men er blevet enige om lizza da det er min mormors navn <3

det er fint for tvillinger...   ihhh det er også et rigtig fint navn med en dejlig betydning...

Anmeld

15. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

det er fint for tvillinger...   ihhh det er også et rigtig fint navn med en dejlig betydning...

Mange tak (:

Anmeld

15. august 2011

svanen73

Mulleunge skriver:

Ja det er også det mange siger til mig :/ men det er jo lidt tidligt at hun ligger klar til det vil jeg mene?

Det gør de vist ofte hos førstegangsfødende...står fast tidligt. Hos flergangsfødende sker det senere...

Anmeld

15. august 2011

Mauser.

svanen73 skriver:

Det gør de vist ofte hos førstegangsfødende...står fast tidligt. Hos flergangsfødende sker det senere...

okay .. Læste bare at når de gør det, kan man sige 4 uger til fødslen ? Det er jo liidt tidligt for mig vil jeg sige, men det er måske bare en skrøne.

Anmeld

15. august 2011

meem

Det kan snyde meget afhængig af hvilket tøj du har på...

synes også min mave sank meget da jeg var i uge 33 og jeg tog et billede.. men ugen efter sad den meget højt igen da jeg tog et nyt billede med en anden bluse på...  

Anmeld

15. august 2011

meem

Mulleunge skriver:

okay .. Læste bare at når de gør det, kan man sige 4 uger til fødslen ? Det er jo liidt tidligt for mig vil jeg sige, men det er måske bare en skrøne.

i min første graviditet stod min datters hoved fast allerede i uge 30... Fødte da jeg var 37+6 så 4 uger er vist bare en skrøne

Anmeld

15. august 2011

Mauser.

meem skriver:

Det kan snyde meget afhængig af hvilket tøj du har på...

synes også min mave sank meget da jeg var i uge 33 og jeg tog et billede.. men ugen efter sad den meget højt igen da jeg tog et nyt billede med en anden bluse på...  

Åh for søren der kan man bare se .. - Jeg syntes at det er lige meget hvad jeg har på, så ændre det sig ikke, det andet med den sorte bluse er over en uge gammelt, og det er lige før at min mave virker større der syntes jeg ?

Anmeld

15. august 2011

Mauser.

meem skriver:

i min første graviditet stod min datters hoved fast allerede i uge 30... Fødte da jeg var 37+6 så 4 uger er vist bare en skrøne

Jep, min piges hoved har stået fast i flere uger, ved ikke liiiige hvad hun laver ;D

Anmeld

16. august 2011

svanen73

Mulleunge skriver:

Åh for søren der kan man bare se .. - Jeg syntes at det er lige meget hvad jeg har på, så ændre det sig ikke, det andet med den sorte bluse er over en uge gammelt, og det er lige før at min mave virker større der syntes jeg ?

Det ændre sig engang imellem...min mave uge 40, sidder oz lavere end uge 41 fx

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.