Sidder den langt nede ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Synes det er svært at se... Umiddelbart synes jeg ikke... 

okay (: Tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Hm .. Meget mærkeligt, og lidt tidligt at hun synker, det mærkelige er jo at han mærker hendes hoved bevæge sig ved mit skamben ikke rart!

jaah.. Lille bebs hos mig ligger også med hovedet klar og fast.. Det er overhovedet ikk en rar følelse..

Anmeld

15. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

jaah.. Lille bebs hos mig ligger også med hovedet klar og fast.. Det er overhovedet ikk en rar følelse..

Ej puuh .. tanken om to hoveder ?? ikke rart :/ din mave sidder jo fx. meget højere oppe på dit billede? Det gør min altså ikke mere, det er lidt underligt ..

Anmeld

15. august 2011

svanen73

Jooo sidder vist en smule nede, men svært at se fra dit andet billede.

Fandt lige et af mig selv i uge 32 og din mave sidder vist længere nede end min gjorte.

Anmeld

15. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Ej puuh .. tanken om to hoveder ?? ikke rart :/ din mave sidder jo fx. meget højere oppe på dit billede? Det gør min altså ikke mere, det er lidt underligt ..

nej det er fordi store bebs ligger frit, så min mave synker nok ikk rigtig.... Han har frit spil...

Anmeld

15. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

nej det er fordi store bebs ligger frit, så min mave synker nok ikk rigtig.... Han har frit spil...

Åh ! Jamen altså .. skal de virkelig blive så store når der er to egentlig ? Har du fundet to navne til dem egentlig ?

Anmeld

15. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Åh ! Jamen altså .. skal de virkelig blive så store når der er to egentlig ? Har du fundet to navne til dem egentlig ?

jaah sidst blev det skønnede at de kommer til at veje 3100-3200g ved fødsel. Så det ville være meget fin... Men ikk for min ryg. hehe jaah, men det bliver ikk offentliggjort før efter fødslen, for hvis de kommer ud og ligner noget helt andet.. hehe. hva med jer???

Anmeld

15. august 2011

svanen73

Baby-støv skriver:

Uha ja...husker oz da min tvilling A lå med hovedet fast, oz ret tidligt og så havde man en tvilling B svævende

Men vær glad for A ligger med hovedet nede...

Anmeld

15. august 2011

twinny

svanen73 skriver:

Uha ja...husker oz da min tvilling A lå med hovedet fast, oz ret tidligt og så havde man en tvilling B svævende

Men vær glad for A ligger med hovedet nede...

jaah det er godt nok at han ligger klar...

Anmeld

15. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

jaah sidst blev det skønnede at de kommer til at veje 3100-3200g ved fødsel. Så det ville være meget fin... Men ikk for min ryg. hehe jaah, men det bliver ikk offentliggjort før efter fødslen, for hvis de kommer ud og ligner noget helt andet.. hehe. hva med jer???

er det stort for tvillinger eller hvordan ? Ja for din ryg! shit altså .. :/ Nu er jeg født med skæv ryg og jeg går til fys en gang om ugen så jeg ville da klart være død for længst hvis jeg var dig!
Vi snakkede om elena i starten men er blevet enige om lizza da det er min mormors navn <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.