officelt alene mor, kæft der er mange ting..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Troldemommi

vil bare ønske dig alt mulig held og lykke i fremtiden :-) du skal nok klare det, hellere være alene og lykkelig end i et forhold hvor man er ulykkelig

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Orkide86

nattergalen skriver:

Du virker som en stærk person der nok skal klare det.. Ja du gør det allerede  
Men derfor kan man godt have brug for et kram, så et mere herfra.. 

Ønsker jer en rigtig dejlig start på jeres nye liv  

1000 tak for dit svar har nu ikke altid følt mig helt stærk. Men mon iklem det kommer. Er os sikker på det hele blir godt når vi får flyttet.

Anmeld

16. august 2011

Orkide86

Monica P skriver:

vil bare ønske dig alt mulig held og lykke i fremtiden :-) du skal nok klare det, hellere være alene og lykkelig end i et forhold hvor man er ulykkelig

Monica

Ja Det Er netop osse derfor jeg valgte at gå fra ham. Jeg var ikke lykkelig og glad.

Anmeld

16. august 2011

nattergalen

Mirjam123 skriver:

1000 tak for dit svar har nu ikke altid følt mig helt stærk. Men mon iklem det kommer. Er os sikker på det hele blir godt når vi får flyttet.

Jeg tror aldrig man selv føler styrken, men andre kan se det.. Du skal tænke at det arbejde du ligger i at starte et nyt liv er jo et behov/ansvar for at i kan komme videre, men set ude fra er du stærk at du kan klare et brud, din datter, masse papirarbejde, flytning, og finde ny lejlighed og oven i det alle dine følelser og tanker.. Så du kan roligt være rigtig stolt af dig selv.. 

Jeg håber det giver noget ro at få nogle nye faste rammer.. Og alt kommer med tiden det er jeg stensikker på

Anmeld

16. august 2011

Nitz - <3 David

Du skal nok få det godt i den nye lejlighed søde.. Den er rigtig fin.. og passer perfekt til dig og Natasja..
Du må sige til hvis du skal bruge hjælpe til at pakke, eller pakke ud Det kan jeg sagtens hjælpe med..

I får en meget bedre hverdag, når det hele falder på plads.. (skyerne er allerede på vej væk fra den blå himmel ) Og du ER stærk.. Ellers var du ikke nået her til!

Husk jeg altid er her for dig søde Det ved du

din veninde for altid!

Anmeld

16. august 2011

1012lmp

Først vil jeg lige sende dig et stort kram...

Derefter vil jeg fortælle dig at der ER lys på den anden side... Det tager tid.. og kan tage lang tid.. men du kommer hel ud på den anden side det vil jeg gerne love dig..! Du skriver bare hvis der er noget jeg evt kan hjælpe med.. har været der..!

Anmeld

16. august 2011

Orkide86

An&Jo skriver:

Århh nej da.. Kæmpe til dig herfra..

Hvis du har brug for at snakke siger du bare til.. stod i din situation for 4½ måned siden, og tro mig, der er lys for enden af regnbuen, men det kræver lidt at nå derhen..

Tak for det. Skal nok sige til. DEt Er hårdt. MEn ved jeg får det bedere.

Anmeld

16. august 2011

Orkide86

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Du skal nok få det godt i den nye lejlighed søde.. Den er rigtig fin.. og passer perfekt til dig og Natasja..
Du må sige til hvis du skal bruge hjælpe til at pakke, eller pakke ud Det kan jeg sagtens hjælpe med..

I får en meget bedre hverdag, når det hele falder på plads.. (skyerne er allerede på vej væk fra den blå himmel ) Og du ER stærk.. Ellers var du ikke nået her til!

Husk jeg altid er her for dig søde Det ved du

din veninde for altid!

Tak min skønne, skønne veninde..

Vil meget gerne have din hjælp, ihvertfald medkomme på plads oppe i lejligheden.

Vi kan snakkeom det imorgen

Er glad for jeg har dig..

Anmeld

16. august 2011

Orkide86

1012lmp skriver:

Først vil jeg lige sende dig et stort kram...

Derefter vil jeg fortælle dig at der ER lys på den anden side... Det tager tid.. og kan tage lang tid.. men du kommer hel ud på den anden side det vil jeg gerne love dig..! Du skriver bare hvis der er noget jeg evt kan hjælpe med.. har været der..!

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.