officelt alene mor, kæft der er mange ting..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.879 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Orkide86

Så blev jeg offecelt alene mor, og har fundet mig en lejlighed og flytter i løbet af ugen..

Vi er heldigvis kunne gå fra hinanden som "venner" vi kan ihvertfald snakke om tingene og finde en løsning på det hele..

Kæft hvor er der bare mange ting man skal finde ud af, og alt det der skal deles mellem os, det er satme hårdt oven i det er hårdt i forvejen at gå fra hinanden..

Men mon ikke lykken er på den anden side af det her..

Ville ikke så meget med mit indlæg.

Knus Mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

serinasmor

15. august 2011

Orkide86

serinasmor skriver:

Tak

Anmeld

15. august 2011

birthee

15. august 2011

Orkide86

birthee skriver:

Tak

Anmeld

15. august 2011

B&J

sender dig en kæmpe krammer og lyder som om du har styr på det selv om det er møg hårdt

Anmeld

15. august 2011

Mi

Er ikke troende, men man siger jo at når Gud lukker en dør, så åbner han et vindue.

Der skal nok vente en masse lykke på den anden side af dette.

Anmeld

15. august 2011

Orkide86

B&J skriver:

sender dig en kæmpe krammer og lyder som om du har styr på det selv om det er møg hårdt

Ja der er ved være styr på det, har fået søgt det der skal søges, fået udfyldt flytte papir og fået underskrift fra ham på jeg må flytte min datters adresse.

Anmeld

15. august 2011

B&J

Mirjam123 skriver:

Ja der er ved være styr på det, har fået søgt det der skal søges, fået udfyldt flytte papir og fået underskrift fra ham på jeg må flytte min datters adresse.

Jamen så er der jo ved at være styr på det hele dejligt så mangler i bare det sidste også en ny start så er alt på plads

Anmeld

15. august 2011

Orkide86

Mi skriver:

Er ikke troende, men man siger jo at når Gud lukker en dør, så åbner han et vindue.

Der skal nok vente en masse lykke på den anden side af dette.

Ja det er jeg osse sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.