Har i andre hørt noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Maise86

Har i andre, der har bekræftet jeres tilbudte studieplads hørt noget fra jeres uddannelses sted?

Jeg er optaget på proffesionshøjskolen Metropol - men har ikke hørt noget fra dem efter jeg har bekræftet pladsen  Bliver helt bange for at mit brev er gået tabt i posten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

serinasmor

kan godt forstå du bliver nervøs ...

ring til dem imorgen ....

der er jo også hele 2 uger til studiestart

de fleste videregående uddannelser er virkelig langsomme så det er nok bare derfor

Anmeld

15. august 2011

sne190810

Maise86 skriver:

Har i andre, der har bekræftet jeres tilbudte studieplads hørt noget fra jeres uddannelses sted?

Jeg er optaget på proffesionshøjskolen Metropol - men har ikke hørt noget fra dem efter jeg har bekræftet pladsen  Bliver helt bange for at mit brev er gået tabt i posten

Nej. Er også optaget på Metropol, og har faktisk gået og tænkt på præcis det samme som dig, tidligere idag ..

Anmeld

15. august 2011

Maise86

serinasmor skriver:

kan godt forstå du bliver nervøs ...

ring til dem imorgen ....

der er jo også hele 2 uger til studiestart

de fleste videregående uddannelser er virkelig langsomme så det er nok bare derfor

Ja det er nok det jeg må gøre... Tak for dit svar

Anmeld

15. august 2011

Maise86

sne190810 skriver:

Nej. Er også optaget på Metropol, og har faktisk gået og tænkt på præcis det samme som dig, tidligere idag ..

Er da glad for at høre jeg ikke er den eneste der ikke har fået svar fra Metropol - måske man bare ikke hører noget fra dem og så bare skal møde op

Anmeld

15. august 2011

sne190810

Maise86 skriver:

Er da glad for at høre jeg ikke er den eneste der ikke har fået svar fra Metropol - måske man bare ikke hører noget fra dem og så bare skal møde op

Jeg læste papirerne igennem, som man modtog da man fik svar på om man var kommet ind, eller ej. Deri står at man modtager mere info omkring en uges tid før studiestart.

Så har slået koldt vand i blodet, indtil da ..

Men spændende, hvad skal du starte af studie?

Anmeld

15. august 2011

Mathilde

Jeg har heller ikke hørt noget fra jordemoderskolen, men der stod i optagelsesbrevet, at jeg ville modtage brev med yderligere info ca. 8 dage inden opstart.

Da jeg søgte su kunne jeg også se, at jeg var registreret..

Anmeld

18. august 2011

eElak

ved denne tråd er 3 dage gammel - men har i hørt mere?

Jeg skal starte på Fr.berg, om 1 uge.

Jeg har fået af vide hvilken linje jeg er optaget på (den klassiske) og intet andet. Jeg fik vidst det brev i mandags. 

Mindes ikke at jeg skulle have mere info inden studiestart.. Men for pokker hvor ville det være rart med en semesterplan og en litteraturliste. 

Anmeld

18. august 2011

Maise86

KaLee skriver:

ved denne tråd er 3 dage gammel - men har i hørt mere?

Jeg skal starte på Fr.berg, om 1 uge.

Jeg har fået af vide hvilken linje jeg er optaget på (den klassiske) og intet andet. Jeg fik vidst det brev i mandags. 

Mindes ikke at jeg skulle have mere info inden studiestart.. Men for pokker hvor ville det være rart med en semesterplan og en litteraturliste. 

Jeg har ingenting hørt endnu - det kunne være rart at få bekræftet at de har modtaget min tilbagemelding på pladsen :-)

Anmeld

18. august 2011

eElak

Maise86 skriver:

Jeg har ingenting hørt endnu - det kunne være rart at få bekræftet at de har modtaget min tilbagemelding på pladsen :-)

Det er faktisk mærkeligt at du ikke har hørt noget - for det skulle du have fået af vide i mandags.. I hvert fald hvis de følger Fr.bergs frist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.