Vejedag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2009

Helle30

Jeg vil også gerne være med til vejning mv. selvom jeg først har tænkt mig at gøre noget seriøst ved depoterne sådan ca. fra sidst i januar.
Jeg vejede mig hér til morgen. 80,5 - blev der skrevet. Med lidt hurtig hovedregning giver det mig ...... minimum 20 kg. at gå i gang med.
Lad os bare holde fast ved, at vi alle bliver hooootttte til sommer (også mig). Det er trods alt bedre med gulerod end pisk (afhængig af, hvad man er til self.).

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Plysbjørnen

Helle30 skriver:

Jeg vil også gerne være med til vejning mv. selvom jeg først har tænkt mig at gøre noget seriøst ved depoterne sådan ca. fra sidst i januar.
Jeg vejede mig hér til morgen. 80,5 - blev der skrevet. Med lidt hurtig hovedregning giver det mig ...... minimum 20 kg. at gå i gang med.
Lad os bare holde fast ved, at vi alle bliver hooootttte til sommer (også mig). Det er trods alt bedre med gulerod end pisk (afhængig af, hvad man er til self.).

- Helle

Altså nogen af dem smutter jo automatisk når den lille kommer ud...

Så det skal da nok gå alt sammen...

Betina

Anmeld

9. januar 2009

Helle30

Trold skriver:

Altså nogen af dem smutter jo automatisk når den lille kommer ud...

Så det skal da nok gå alt sammen...

Betina

Ja, det trøster jeg mig også lidt ved

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

Astrid P skriver:

Kæft, I er nogle seje damer... ALLESAMMEN!
Nu er jeg da spændt på om jeg kan gøre jer kunsten efter i morgen

Hva fik du vejet dig???

Anmeld

10. januar 2009

Astrid P

YES!
Her sagde vægten - 2,7 kg siden sidste fredag! Hurra for omgangssyge ...

Anmeld

10. januar 2009

bette

1kg siden 2 januar

Anmeld

10. januar 2009

Plysbjørnen

Astrid P skriver:

YES!
Her sagde vægten - 2,7 kg siden sidste fredag! Hurra for omgangssyge ...

det siger jeg også, selv om jeg kun kastede op en nat samtidig med tyndt i livet, men der gik 2 dage før jeg kunne spise ordenligt igen...

Anmeld

10. januar 2009

Siber

vægten er pakket ned, men mon ikke jeg kan nå at være med når vi lander i Norge og får pakket ud?

Knus Siber, der bare vil være hot til sommer!

Anmeld

10. januar 2009

ann-kristina

Hej
Her sagde vægten 87,1 den 2. januar og 84,7 igår, så det må jo være 2,4 kg på en uge. Ikke dårligt, men sådan bliver det jo nok ikke ved at gå

Anmeld

11. januar 2009

linemus

Jeg er med. Første vejning i torsdags sagde 71,1 kg (så der var lige røget 5 kg på de sidste par måneder pga. projektskrivning og et kraftigt indtag af slik, kage og cola til at klare strabadserne). Jeg er godt i gang - målet er 60 kg. Nu skal det være.

- Line

PS. Sikke mange kg der er blevet tabt den første uge - hvor er I gode!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.