Teste positiv i forhold til ømme bryster/vorter?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kunne du teste positiv i forhold til ømme bryster/brystvorter?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.198 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

Hej piger, til jer som havde ømme bryster/vorter, hvornår havde i det og hvornår testede i positiv i forhold til ømheden i brysterne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Hej piger, til jer som havde ømme bryster/vorter, hvornår havde i det og hvornår testede i positiv i forhold til ømheden i brysterne?

jeg synes det er svært at sige for min ømhed gik lige så stille i sig selv igen efter ÆL - og så er den lidt kommet og gået efter jeg testede positiv.

Og det med ømme bryster har været værre hvor jeg har testet negativt, så jeg ville passe på med at koble ømme bryster med graviditet, da det ligeså vel kan være en del af din cyklus

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Oki men det ømhed kommer bag på mig, jeg ammer og har prøvet at blive gravid i 6 mdr og har endnu ikke mens eller noget, og pludselig kommer de ømme brystvorter?  Kommer lige som vi faktisk har sat PB på pause, så passer lidt dumt nu enlig.

Anmeld

15. august 2011

GitteC78

Da jeg ventede min søn sidste år, havde jeg ømme bryster lidt før jeg testede positiv. Men denne gang testede jeg positiv for ca. 5 uger siden og er først ved at få ømme bryster nu. Så det er vist meget forskelligt

Anmeld

15. august 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Jeg testede positivt før jeg fik nogen som helst symptomer! (1 dag efter forventet mens)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.