Hvad sker der hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

Hej i seje tøser.

Min kæreste og jeg planlægger, at vi skal begynde på PB om 1 ½ md. Så vi bruger i øjeblikket kondom når vi har sex, da jeg stoppede på p-piller i marts, så kroppen kunne komme af med det.

Vi har et par gange nu haft sex hvor vi har været ubeskyttet, men han har trukket sig ud når han kommer. Mit spørgsmål er så om det er sikkert, eller om man godt kan blive gravid når man gør det sådan.

Jeg har også et andet spørgsmål ang ægløsning. Jeg har i denne måned taget min temperatur og den er stadigvæk uændret. Jeg er nu på dag 16 efter den første menustrationsdag. Betyder det at jeg måske bare har meget sen ægløsning. Og er der nogle af jer andre der også kender til det. Hvornår har i evt ægløsning???

Tak fordi du læste det, og jeg håber du vil sende mig et lille svar og hjælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej i seje tøser.

Min kæreste og jeg planlægger, at vi skal begynde på PB om 1 ½ md. Så vi bruger i øjeblikket kondom når vi har sex, da jeg stoppede på p-piller i marts, så kroppen kunne komme af med det.

Vi har et par gange nu haft sex hvor vi har været ubeskyttet, men han har trukket sig ud når han kommer. Mit spørgsmål er så om det er sikkert, eller om man godt kan blive gravid når man gør det sådan.

Jeg har også et andet spørgsmål ang ægløsning. Jeg har i denne måned taget min temperatur og den er stadigvæk uændret. Jeg er nu på dag 16 efter den første menustrationsdag. Betyder det at jeg måske bare har meget sen ægløsning. Og er der nogle af jer andre der også kender til det. Hvornår har i evt ægløsning???

Tak fordi du læste det, og jeg håber du vil sende mig et lille svar og hjælp..

Nej, det er bestemt ikke en sikker præventionsform, at han trækker sig ud inden han kommer, fordi der også kommer præ-sæd. Så hvis i vil være sikre, så er det på med kondomet igen

Hvad angår dit andet spørgsmål, så pas

Anmeld

15. august 2011

serinasmor

jo du kan godt blive gravid når i fører "afbrudt" samleje ...

aner intet om ægløsning .. så længe nåede vi ikke at prøve

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Så må vi have kondomet på igen. Men det er heller ikke en katastrofe hvis jeg bliver gravid nu. Men det kan jeg jo ikke så længe jeg ikke har ægløsning...

Det er en meget forvirrende verden denne her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.