Hallo Oktober gruppen. Hvad laver vores babyer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

2babygirls

Babymor2010 skriver:

Uha uha der sker jo helt vildt meget med min oktober-baby lige pt. Jeg har jo slet ikke tid til at sætte hende i vuggestue om 14 dage  Men hun er altså lidt doven, hvad angår at stå op af ting 

Hun tager armene over hovedet, når vi spørger hvor stooooar hun er  Hun har endelig langt om længe luret af hvordan man kravler - dog er det stadig lidt glat på vores parketgulv.

Derudover har hun nu fået 4 store bisser i overmunden og 4 på række i undermunden = 8 bisser som 9½ mrd. gammel :-)

Hun stoppede med sin flaske for ca 3 uger siden - hun nægter den simpelthen, så vi giver hende jerndråber i stedet (og stadig MME i sin grød). Men hun vil gerne have sutteflasken, når der er vand i 

Well, i skal ikke snydes for billeder af min prinsesse  Det sidste billede - I LOVE IT  Det er svigermors 50-års fødselsdagsgave (det trak tårer) 

Ihh sikke en masse bisser!!!!
Vi også snart se nogen i overmunde!!!

Men ja, som mor lærer man, alting til sin tid!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

minbaby

Hvor er det dejligt at høre lidt nyt og ikke mindst se de dejlige oktober bebser. Som jo ikke længere er så små bebser, mensnart nogle små tumlinger.

Her går det godt. Lærke har travlt med at komme frem i livet. Hun går meget sikkert til støtte og slipper også tingene helt og står selv. Hun har en enkelt gang gået to skridt selv. Men det kom vist også lidt bag på hende selv.

Hun er ved at være en stor pige på 80 cm og 11 kg. Hun er i alt og overalt. Intet er længere helligt. Selv vores køleskab har hun fundet ud af at åbne. Ikke så fedt at finde damen med resterne fra aftensmaden i skødet. Hi hi hi

Jeg startede på arbejde for 4 uger siden, så her er det hverdag igen. Lærke er glad ved at gå i dagpleje og kan noget nyt næsten hver dag hun kommer hjem.

Til slut lidt billeder af Lærke musen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Tina&Martin skriver:

Ej hvor er han da en lille nuttet charmetrold
Hvornår holder han 1års fødselsdag, for du er da ny i gruppen ikke !!!

Velkommen

Han har fødselsdag den 14 Oktober Og ja jeg er da ny, det er første gang jeg skriver ihvertfald.

Din er også rigtig nuttet

Anmeld

20. august 2011

2babygirls

minbaby skriver:

Hvor er det dejligt at høre lidt nyt og ikke mindst se de dejlige oktober bebser. Som jo ikke længere er så små bebser, mensnart nogle små tumlinger.

Her går det godt. Lærke har travlt med at komme frem i livet. Hun går meget sikkert til støtte og slipper også tingene helt og står selv. Hun har en enkelt gang gået to skridt selv. Men det kom vist også lidt bag på hende selv.

Hun er ved at være en stor pige på 80 cm og 11 kg. Hun er i alt og overalt. Intet er længere helligt. Selv vores køleskab har hun fundet ud af at åbne. Ikke så fedt at finde damen med resterne fra aftensmaden i skødet. Hi hi hi

Jeg startede på arbejde for 4 uger siden, så her er det hverdag igen. Lærke er glad ved at gå i dagpleje og kan noget nyt næsten hver dag hun kommer hjem.

Til slut lidt billeder af Lærke musen

Nej hvor er hun altså fin!!!
Glæder mig også til Madeleine skal i dagpleje så hun kan blive udfordret noget mere!!!

Anmeld

20. august 2011

misslea

Iihhh hvor er det dejligt at høre om alle jerers gude-skønne unger...!!!!!

Her går det over stok og sten!! Wilma blev 10 mdr. d. 12. aug... sikke tiden dog flyver afsted!!!

Wilma lærte at kravle kort tid inden hun blev 9 mdr, og jeg skal da ellers love for, at mutter her har fået travlt... hahah!!! Hun er ALLE vegne!!! Hun vil rigtig gerne kaste med ting!! Vi har jo bolde OVER alt, da vi er en rigtig håndbold-familie, MEN MEN MEN Wilma har ikke helt luret, at det kun er bolde, der skal kastes med, så hun kaster rundt med tingene og sir "hov"... haha, den lille fis!!!

Wilma snakker konstant og hele tiden...! Hun kan efterhånden en del ord:

Ja, nej, hov, hej, mam-mam, eeeej, mmhh, mor osv!!

Hun vinker til alle på sin vej og sir: hej-hej....

Hvis vi spørg: "hvor stor er Wilma?" rækker hun armene i vejret, og vi sir "sååå stor"

Wilma lærte at gå for et par dage siden. Så nu stavrer hun rundt på sine små stolper... NÅÅÅE det ser sååå sødt ud, og hun er bare SÅ stolt!!!! Nogle gange glemmer hun, at hun godt selv kan gå, og kravler hen til os for at få en hånd til at gå!!

Wilma tror generelt at hun er 5 år, og forsøger at kravle op ALLE vegne! Hun blir tosset, hvis hun ikke lige kan finde ud af tingene, fx at kravle op ad trapper og den slags...!

Hun er stadig verdens gladeste pige, med mod på livet, og er ikke bange for at kaste sig ud i stort set alt!!!

Hun spiser vores mad, og har gjort det siden hun var 7½ måned!! Hun elsker især aftensmaden... hihii!!

Vi har fået vuggestueplads til hende fra d. 28 sep, hvilket bare er HELT perfekt!!! Hun skal gå i vugger med 3 andre fra min mødregruppe, så det er jo viiildt hygsomt!!! Jeg starter på arbejde d. 19 sep, men Martin har ferie med Wilma og kører hende ligeså stille ind i vuggeren...

I skal selvfølgelig ikke snydes for TOTAL billedspam.....

der er billeder fra 6-10 mdr

Anmeld

20. august 2011

2babygirls

misslea skriver:

Iihhh hvor er det dejligt at høre om alle jerers gude-skønne unger...!!!!!

Her går det over stok og sten!! Wilma blev 10 mdr. d. 12. aug... sikke tiden dog flyver afsted!!!

Wilma lærte at kravle kort tid inden hun blev 9 mdr, og jeg skal da ellers love for, at mutter her har fået travlt... hahah!!! Hun er ALLE vegne!!! Hun vil rigtig gerne kaste med ting!! Vi har jo bolde OVER alt, da vi er en rigtig håndbold-familie, MEN MEN MEN Wilma har ikke helt luret, at det kun er bolde, der skal kastes med, så hun kaster rundt med tingene og sir "hov"... haha, den lille fis!!!

Wilma snakker konstant og hele tiden...! Hun kan efterhånden en del ord:

Ja, nej, hov, hej, mam-mam, eeeej, mmhh, mor osv!!

Hun vinker til alle på sin vej og sir: hej-hej....

Hvis vi spørg: "hvor stor er Wilma?" rækker hun armene i vejret, og vi sir "sååå stor"

Wilma lærte at gå for et par dage siden. Så nu stavrer hun rundt på sine små stolper... NÅÅÅE det ser sååå sødt ud, og hun er bare SÅ stolt!!!! Nogle gange glemmer hun, at hun godt selv kan gå, og kravler hen til os for at få en hånd til at gå!!

Wilma tror generelt at hun er 5 år, og forsøger at kravle op ALLE vegne! Hun blir tosset, hvis hun ikke lige kan finde ud af tingene, fx at kravle op ad trapper og den slags...!

Hun er stadig verdens gladeste pige, med mod på livet, og er ikke bange for at kaste sig ud i stort set alt!!!

Hun spiser vores mad, og har gjort det siden hun var 7½ måned!! Hun elsker især aftensmaden... hihii!!

Vi har fået vuggestueplads til hende fra d. 28 sep, hvilket bare er HELT perfekt!!! Hun skal gå i vugger med 3 andre fra min mødregruppe, så det er jo viiildt hygsomt!!! Jeg starter på arbejde d. 19 sep, men Martin har ferie med Wilma og kører hende ligeså stille ind i vuggeren...

I skal selvfølgelig ikke snydes for TOTAL billedspam.....

der er billeder fra 6-10 mdr

Neeej hvor er hun kær, Lea!!!
Synes hun ligner Martin mere og mere, hva

Anmeld

20. august 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Neeej hvor er hun kær, Lea!!!
Synes hun ligner Martin mere og mere, hva

jaaaah hun ligner ham faktisk ret meget efterhånden...!!! Meeeen hun har da i det mindste mine øjne

Og jaaaaah... hun er bare en dejlig og kær lille tøs!!!!

Og neeej, hvor er Madeleine da også blevet stor og fin.... sikke nogle dejlige tøser vi har!!

Anmeld

21. august 2011

2babygirls

misslea skriver:

jaaaah hun ligner ham faktisk ret meget efterhånden...!!! Meeeen hun har da i det mindste mine øjne

Og jaaaaah... hun er bare en dejlig og kær lille tøs!!!!

Og neeej, hvor er Madeleine da også blevet stor og fin.... sikke nogle dejlige tøser vi har!!

Ja, hun har helt sikkert dine øjne endnu.!!!

Uha, Madeleine vokser godt nok også i længden for tiden, nu må hun godt få lidt mere mave snart hæhæ.

Men ja, de er møj lækre de tøser vi har fået os

Anmeld

23. august 2011

marhemor

En lille update fra os...

Andrea blev 10 mdr igår, og er stadig en lille fis, men en glad og frisk én af slagsen I juli blev hun sidst målt og vejet, og der vejede hun 7,6 kg og var 70,5 cm lang, så ikke nogen sværvægter, men i fin trivsel

Hun bevæger sig ikke ret meget, hun gumper lidt på numsen og roterer mange gange om sig selv, men det dér med at kravle det gider vi ikke endnu... Vi står og går heller ikke altid gerne, men indimellem er det en ganske sjov måde at bevæge sig på, altså med meget hjælp

Hun er næsten altid glad og hviner af glæde over at se hunde og katte og andre børn... Så den lille trold skal nok tiltrække sig opmærksomhed når vi er ude at handle Men hun er jo ikke til at stå for, så folk snakker altid til hende, og kommenterer hvor skøn hun er  Jeg må jo give dem ret

Andrea startede i dagplejen da hun var lidt over 7 mdr, og det går bare SÅ godt!! Hun er glad for at være der, men lige nu er vi inde i en fase hvor hun græder hver gang jeg afleverer hende, det er lidt hårdt for moren Dog er hun glad 2 min efter, og hver dag når jeg henter hende sidder hun bare og råhygger sig, så det er fantastisk

I skal ikke snydes for billedespam af min skønne Andrea

Anmeld

24. august 2011

2babygirls

marhemor skriver:

En lille update fra os...

Andrea blev 10 mdr igår, og er stadig en lille fis, men en glad og frisk én af slagsen I juli blev hun sidst målt og vejet, og der vejede hun 7,6 kg og var 70,5 cm lang, så ikke nogen sværvægter, men i fin trivsel

Hun bevæger sig ikke ret meget, hun gumper lidt på numsen og roterer mange gange om sig selv, men det dér med at kravle det gider vi ikke endnu... Vi står og går heller ikke altid gerne, men indimellem er det en ganske sjov måde at bevæge sig på, altså med meget hjælp

Hun er næsten altid glad og hviner af glæde over at se hunde og katte og andre børn... Så den lille trold skal nok tiltrække sig opmærksomhed når vi er ude at handle Men hun er jo ikke til at stå for, så folk snakker altid til hende, og kommenterer hvor skøn hun er  Jeg må jo give dem ret

Andrea startede i dagplejen da hun var lidt over 7 mdr, og det går bare SÅ godt!! Hun er glad for at være der, men lige nu er vi inde i en fase hvor hun græder hver gang jeg afleverer hende, det er lidt hårdt for moren Dog er hun glad 2 min efter, og hver dag når jeg henter hende sidder hun bare og råhygger sig, så det er fantastisk

I skal ikke snydes for billedespam af min skønne Andrea

Dejligt med en update fra jer, og skønt hun trives i DP. Det håber jeg også Madeleine vil gøre!!! Og at hun så vil spise mere sammen med de andre børn, for herhjemme er mad bare for kedeligt at bruge tiden på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.