Iihhh hvor er det dejligt at høre om alle jerers gude-skønne unger...!!!!!
Her går det over stok og sten!! Wilma blev 10 mdr. d. 12. aug... sikke tiden dog flyver afsted!!!
Wilma lærte at kravle kort tid inden hun blev 9 mdr, og jeg skal da ellers love for, at mutter her har fået travlt... hahah!!! Hun er ALLE vegne!!! Hun vil rigtig gerne kaste med ting!! Vi har jo bolde OVER alt, da vi er en rigtig håndbold-familie, MEN MEN MEN Wilma har ikke helt luret, at det kun er bolde, der skal kastes med, så hun kaster rundt med tingene og sir "hov"... haha, den lille fis!!! 
Wilma snakker konstant og hele tiden...! Hun kan efterhånden en del ord:
Ja, nej, hov, hej, mam-mam, eeeej, mmhh, mor osv!!
Hun vinker til alle på sin vej og sir: hej-hej.... 
Hvis vi spørg: "hvor stor er Wilma?" rækker hun armene i vejret, og vi sir "sååå stor" 
Wilma lærte at gå for et par dage siden. Så nu stavrer hun rundt på sine små stolper... NÅÅÅE det ser sååå sødt ud, og hun er bare SÅ stolt!!!! Nogle gange glemmer hun, at hun godt selv kan gå, og kravler hen til os for at få en hånd til at gå!!
Wilma tror generelt at hun er 5 år, og forsøger at kravle op ALLE vegne! Hun blir tosset, hvis hun ikke lige kan finde ud af tingene, fx at kravle op ad trapper og den slags...!
Hun er stadig verdens gladeste pige, med mod på livet, og er ikke bange for at kaste sig ud i stort set alt!!!
Hun spiser vores mad, og har gjort det siden hun var 7½ måned!! Hun elsker især aftensmaden... hihii!!
Vi har fået vuggestueplads til hende fra d. 28 sep, hvilket bare er HELT perfekt!!! Hun skal gå i vugger med 3 andre fra min mødregruppe, så det er jo viiildt hygsomt!!! Jeg starter på arbejde d. 19 sep, men Martin har ferie med Wilma og kører hende ligeså stille ind i vuggeren... 
I skal selvfølgelig ikke snydes for TOTAL billedspam.....
der er billeder fra 6-10 mdr