Tina&Martin skriver:
Der er vist gået ferie i den i vores mødregruppe 
Hvordan går det, og hvad kan jeres små bøller nu???
Her går det rigtig godt. Madeleine ELSKER at gå med os i hænderne, så vi skal helt sikker have hentet en gåvogn NU, og helst igår, for min gamle ryg synes ikke om højden hæ hæ
Ellers så rejser hun sig op af alt hvad hun kan, når hun ikke tuder over at det ikke lige lykkedes i første forsøg og trækker sig frem over gulvet i fuld fart.
Hun er ENDELIG kommet fra købegrød, wuhuuuu, det lokkede vi hende fra da hun var 9 mdr, og det kan dælme mærkes på budgettet at vi ikke skal købe kassevis af babygrød mere. Nu står den på havregrød om morgenen og så ellers voksenmad i babystr resten af dagen.
OG vi har sørme så fået en DP plads til hende pr 19 september, JUBIII
Så kan jeg alligevel ånde lettet op, og søge en masse jobs.
Tror hun glæder sig til at lege med nogle børn og hun har vist tendens til at udvikle mor-syge 
Lige lidt nye billeder af musen 
Hey Hallo ja der er gået ferie i den, vi har nu holdt 8 ugers ferie!!! Men er hjemme igen (det har vi været i snart 1 uge nu)
Her går det også godt. Astrid sidder på sin flade numse, og sidder. Men hun er dog nu begyndet at flytte lidt på sig, men jeg er ikke sikker på at hun er helt bevidst om hvordan hun flytter sig, og det er hun meget frustreret over!
Hun vil absolut ikke ligge på maven, hun laver modsat flitzbue når man prøver at ligge hende med hæ hæ så det er helt umuligt. Hun vil ikke op på knæ - går helt i panik, eller hiver sig ikke op ad noget. Hun kan godt lide at stå på sine ben, hvis man holder hende.
Hun snakker i et væk, altså bla bla bla, og siger bøøøhhhhh baaaaaahhhhh.
Hun vil helst spise selv, og spiser stort set alt hvad vi spiser, i dag spiset hun selv med gaffel - dygtig pige!!
Hun elsker sine søskend, hun bliver helt fjollet når hun ser dem, det er helt fantastisk at se på.
Jeg starter på arbejde den 10 okt, og Astrid skal være hjemme med far i okt md, også skal han køre hende ind i børnehave (ja det hedder det her i Norge, men det er en småbørnsstue)
Hun har ikke en pløk i munden!
Knus Siber og Astrid snart 10 mdr