Julehjælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. august 2011

serinasmor

vil gerne være den første til at skrive hvad jeg kan byde på i december ...

Jeg vil gerne tilbyde at lave 2 pakker med hvad jeg ikke selv ville undvære til jul ... dvs lidt knas og godter og ingredienser til at lave risalámande til 4 personer ... tror jeg synes det skal afhentes her .. da det der med at stille fløde foran folks hoveddør generelt er en dårlig idé

hov .. bor forresten i Aalborg

skriv en pb hvis det har interesse ... først til mølle ... 1 pakke pr person

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Isabella_mor

Stjernestoev skriver:

Hej piger!
Jeg må sige at jeg har fået et nyt syn på det hele.
Jeg synes det vil være fint, hvis vi kunn hjælpe hinanden herinde.
Er der nogle der knapt nok har råd til julegaver til deres børn, og er der nogle der har noget de gerne vil hjælpe med, og bidrage?
Jeg vil ihvertifald gerne hjælpe!
Hvad siger I andre?

det er en god idé. det gjorde vi også sidste år. og det fungerede fint.. hvis man har nogle ting som man godt kan undvære.. så er der sikkert nogle derude som vil blive glad for at modtage det hvis deres midler er små..

det eneste jeg IKKE syntes der skal ske med julehjælpen herinde fra er at vi ikke skal donere penge.. fordi at det kan godt blive noget juks. så hellere donere nogle ting man kan undvære. og finde dem der skal modtage det og så betale portoen for at de kan få deres ting..

og så kan man jo donere alt fra julekalendere til ungerne til juletræ osv. hvis det er...  

Anmeld

18. august 2011

An&Jo

serinasmor skriver:

vil gerne være den første til at skrive hvad jeg kan byde på i december ...

Jeg vil gerne tilbyde at lave 2 pakker med hvad jeg ikke selv ville undvære til jul ... dvs lidt knas og godter og ingredienser til at lave risalámande til 4 personer ... tror jeg synes det skal afhentes her .. da det der med at stille fløde foran folks hoveddør generelt er en dårlig idé

skriv en pb hvis det har interesse ... først til mølle ... 1 pakke pr person

hvor er det flot af dig..

Det er der helt sikkert nogen der vil blive glade for..

Anmeld

18. august 2011

An&Jo

Jeg selv skal ikke holde jul i år da min søn skal være hos sin far, og jeg ikke orker at komme hos min familie på den måde..

Men jeg vil gerne donere lidt til trængte familier når vi kommer tættere på..

Jeg vil gerne lave 2 pakker med lidt tilbehør til enten andestegen eller flæskestegen..

Pakken fra mig vil indeholde: agurkesalat, rødkål, asier, glaskartofler, sukker og franske kartofler

De skal afhentes hos mig i Aalborg, da jeg ikke tør sende sådanne ting af fare for de går i stykker..

Det er kun muligt at få 1 pakke pr familie, send en PB ved interesse

Anmeld

18. august 2011

Stjernestoev

Jeg har også læst tråden sidste år, og kan godt se det nok ender som et tag-selv-bord.. Man kan jo ikke se hvem der har brug for det :-)

Anmeld

18. august 2011

nevfaniel

inden på jubii.dk har de en tråd der hedder julehjælp

og den har jeg da været en glad modtager af sidste år

og håber da at jeg i år har råd til at give lidt tilbage

Anmeld

19. august 2011

Prinsessens'Mor<3

hvis det bliver til noget er det så ikke en ide at man laver en tråd kun til det folk vil bidrage uden kommentarer, og er nogen intresseret og har brug for noget så kan de skrive en pb til den enkelte person?

Anmeld

19. august 2011

K&S

MaleneS2011baby<3 skriver:

hvis det bliver til noget er det så ikke en ide at man laver en tråd kun til det folk vil bidrage uden kommentarer, og er nogen intresseret og har brug for noget så kan de skrive en pb til den enkelte person?

super god ide!

Anmeld

19. august 2011

Maise86

skønneunger skriver:

jeg lavede selv sådan en tråd sidste år, men den gik en helt anden retning end hvad jeg havde ment med den, folk ville have mere og mere og folk betragtede det bare som en bortgives tråd i stedet for hvad den egentlig var til

jeg startede noget i en god mening, men følte mig godt nok lidt klam til mode at lægge navn til tråden efter at se hvor griske nogle blev og hvad de ikke sagde for at få mere.

Har du et link til tråden sidste år? Synes tanken er så god!

Anmeld

19. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Har nemlig selv noget jeg gerne ville give til trængene, men det er så brugt noget af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.