Julehjælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.804 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Stjernestoev

Hej piger!
Jeg må sige at jeg har fået et nyt syn på det hele.
Jeg synes det vil være fint, hvis vi kunn hjælpe hinanden herinde.
Er der nogle der knapt nok har råd til julegaver til deres børn, og er der nogle der har noget de gerne vil hjælpe med, og bidrage?
Jeg vil ihvertifald gerne hjælpe!
Hvad siger I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Bshizzle

Hej piger!
Jeg må sige at jeg har fået et nyt syn på det hele.
Jeg synes det vil være fint, hvis vi kunn hjælpe hinanden herinde.
Er der nogle der knapt nok har råd til julegaver til deres børn, og er der nogle der har noget de gerne vil hjælpe med, og bidrage?
Jeg vil ihvertifald gerne hjælpe!
Hvad siger I andre?

Lyder som en god ide at hjælpe dem som ikke har for mange penge mellem fingerne..

Men på den anden side.. er det ikke svært at tro/bevise at de ikke har så mange penge mellem fingerne...
Noget er at sige man ikke har så mange penge.. noget andet er at hvordan man prioritere sine penge generalt..

Da jeg var alene med min dreng og med en husleje jeg knap nok kunne betale samt mad samt transport udgifter ( boede på landet, da jeg ikke kunne få en akut lejlighed i byen jeg søgte i.. så tog hvad jeg kunne da ).
Da måtte jeg smide småpenge i en kasse for at få råd til Julen en DEL mdr før.
For man er vel ikke overrasket over at julegaver til børn kan koste en del

Men Ja.. helt sikkert.. vil gerne hjælpe de folk som der har brug for støtte til deres børn.

Anmeld

15. august 2011

Mor010711

Det behøver jo ikke nødvendigvis være penge.

Folk der ikke har råd til at holde jul, vil nok være glad for al den hjælp de kan få. Uanset om det er en pose kaffe, risengrød på pølse eller legetøj til ungerne.

Fin ide 

Anmeld

15. august 2011

Mca<3

Syntes tråden julehjælp blev usmagelig sidste år   folk blev totalt grådige og kunne slet ikke få nok , sorry men jeg er ikke den eneste der fik det sådan omkring den tråd ..

Anmeld

15. august 2011

B&J

Folk blev desværre meget grådige sidste år.. men måske skulle der laves en der hedder julehjælp og hvis man har noget man vil give af jamen så kan man ligge det der ind

Anmeld

15. august 2011

B&J

Mca<3 skriver:

Syntes tråden julehjælp blev usmagelig sidste år   folk blev totalt grådige og kunne slet ikke få nok , sorry men jeg er ikke den eneste der fik det sådan omkring den tråd ..

du har helt ret

Anmeld

15. august 2011

Koen.

B&J skriver:

Folk blev desværre meget grådige sidste år.. men måske skulle der laves en der hedder julehjælp og hvis man har noget man vil give af jamen så kan man ligge det der ind

Hjælper gerne, men synes som de andre at det gik over gevind sidste år...

Anmeld

15. august 2011

B&J

Tanja. skriver:

Hjælper gerne, men synes som de andre at det gik over gevind sidste år...

nemlig, der for syntes jeg det ville være en god ide hvis man kunne lave en boks bare fra nov til jan. omkring ting man kan gå ind og få hvis nogle har noget de vil give væk alt fra en gotte pose til ting og sager

Anmeld

18. august 2011

skønneunger

jeg lavede selv sådan en tråd sidste år, men den gik en helt anden retning end hvad jeg havde ment med den, folk ville have mere og mere og folk betragtede det bare som en bortgives tråd i stedet for hvad den egentlig var til

jeg startede noget i en god mening, men følte mig godt nok lidt klam til mode at lægge navn til tråden efter at se hvor griske nogle blev og hvad de ikke sagde for at få mere.

Anmeld

18. august 2011

AndreasMor84

skønneunger skriver:

jeg lavede selv sådan en tråd sidste år, men den gik en helt anden retning end hvad jeg havde ment med den, folk ville have mere og mere og folk betragtede det bare som en bortgives tråd i stedet for hvad den egentlig var til

jeg startede noget i en god mening, men følte mig godt nok lidt klam til mode at lægge navn til tråden efter at se hvor griske nogle blev og hvad de ikke sagde for at få mere.

Enig.. det var virkelig usmageligt til sidst

Synes det vil være ok med en tråd, hvor folk kan tilbyde det de vil give væk, fremfor en tråd hvor folk beder om noget. De tråde gider jeg i hvert fald ikke bruge tid på - især ikke efter nogle bestemte episoder sidste år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.