Akut case-jagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. august 2011

jonasfried

KONTANT - søger akut en case.

Er der nogen, der efter at have bestilt og modtaget en Babybox, er blevet kontaktet af f.eks. private stamcellebanker, FALCk eller lign.

Det kan for eksempel være stamcellebanken - StemCare. Evt. via. mails, gammeldags post, eller telefon.  Måske er I eventuelt blevet kontaktet op til flere gange. 

Måske synes I, at f.eks. Falck eller Stemcare har spillet meget på jeres frygt og jeres dårlige samvittighed. Evt. følte i jer nærmest "tvunget" til at sige ja, for "hvad nu hvis,...." og "man kan ikke sætte pris på et barn...."

Ring eller skriv, så tager vi en helt uforpligtende snak.

Håber at høre fra jer snarest

Ps. Hvis I er i tvivl om, hvorvidt i passer ind i det jeg søger,- så ring alligevel.

Vh

Jonas Damstrup Fried
Journalist, KONTANT

Mobil: 28543057                        
Mail: Jodf@dr.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

serinasmor

har du overvejet at skrive en pb(brev) til én af dem der rent faktisk skrev til dig i den første tråd du oprettede ?????

https://www.baby.dk/debat/126639pi1/boernerelateret/har-du-modtaget-en-babybox-saa-kig-her-.aspx

Anmeld

15. august 2011

jonasfried

Ork ja.. Men der er desværre mange, der ikke kan, passer ind, er blevet syge, og lign.

Anmeld

15. august 2011

AndreasMor84

Hehe jeg ville nu gerne fortælle om Falcks håndtering og "service" i vores sag, men jeg skal nu ikke i TV..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.