Så nåede vi terminen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Nixo

Er sendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Camulla

annec skriver:

Ja, så er det i dag jeg har termin.

Men tror sku bettemanden har det alt for godt derinde, for der er ingen tegn endnu.. Men håber meget snart at han kommer. Gider det ikke længere :b Med bækkenløsning, meget vand i kroppen og en begyndende frygt for at føde.. Håber bare snart at han kommer!

Så en masse ve-støv modtages med kyshånd

Held og lykke... 

Og lidt pudsigt - jeg havde termin idag for 3 år siden, men han kom først d. 29. kl. 22.18

Anmeld

15. august 2011

annec

Nico170611 skriver:

Er sendt

Tak

Anmeld

15. august 2011

annec

Camulla skriver:

Held og lykke... 

Og lidt pudsigt - jeg havde termin idag for 3 år siden, men han kom først d. 29. kl. 22.18

Jo tak

Åh sådan håber jeg ikke det kommer til at gå her, han må hvert fald godt komme lidt før

Anmeld

15. august 2011

Camulla

annec skriver:

Jo tak

Åh sådan håber jeg ikke det kommer til at gå her, han må hvert fald godt komme lidt før

He he Kan jeg godt forstå... Jeg var virkelig også utålmodig! Men idag betyder det jo ingenting heldigvis Men kan godt forstå du gerne vil have ham ud!

Anmeld

15. august 2011

annec

Camulla skriver:

He he Kan jeg godt forstå... Jeg var virkelig også utålmodig! Men idag betyder det jo ingenting heldigvis Men kan godt forstå du gerne vil have ham ud!

Hehe nej kunne jeg godt forstille mig

Men ja, er virkelig så utålmodig. Men det nu min kæreste der er den værdste, han kan slet ikke holde ud at han ikke er kommet ud endnu

Anmeld

17. august 2011

Maalene

Eej, er du allerede over termin

Ihh, hvor er det altså bare spændende - sender en KÆÆMPE bunke ve-støv afsted til dig, så du kan få lillemanden i armene inden weekenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.