Så nåede vi terminen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. august 2011

annec

Ja, så er det i dag jeg har termin.

Men tror sku bettemanden har det alt for godt derinde, for der er ingen tegn endnu.. Men håber meget snart at han kommer. Gider det ikke længere :b Med bækkenløsning, meget vand i kroppen og en begyndende frygt for at føde.. Håber bare snart at han kommer!

Så en masse ve-støv modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Nessie

Det er hermed sendt afsted

Pøj pøj til dig, med håbet om en snarlig fødsel

Anmeld

15. august 2011

Jemion

En masse ve-støv i din retning ------->

Held og lykke med den forestående fødsel håber den kommer til at gå lige som du havde forestillet dig

Anmeld

15. august 2011

annec

Nessie skriver:

Det er hermed sendt afsted

Pøj pøj til dig, med håbet om en snarlig fødsel

Mange tak

Anmeld

15. august 2011

annec

Jemion skriver:

En masse ve-støv i din retning ------->

Held og lykke med den forestående fødsel håber den kommer til at gå lige som du havde forestillet dig

mange tak

Ja håber jeg godt nok også!

Anmeld

15. august 2011

Holbæktrunten

annec skriver:

Ja, så er det i dag jeg har termin.

Men tror sku bettemanden har det alt for godt derinde, for der er ingen tegn endnu.. Men håber meget snart at han kommer. Gider det ikke længere :b Med bækkenløsning, meget vand i kroppen og en begyndende frygt for at føde.. Håber bare snart at han kommer!

Så en masse ve-støv modtages med kyshånd

Jeg sender en spand til dig, hvis du sender en retur :0) jeg har godt nok 13 dage til termin, men har samme gener som du plus karpal tunnel syndrom i højre hånd (kan næsten ik bruge den) og et dumt lavt stofskifte der gør mig træt som et helt alderdomshjem. Så træt, at jeg (kontrolfreaken) faktisk ikke har kunnet overskue at skænke fødslen en tanke... Og knægten ER bagr færdig, med en nuværende kampvægt på omkring 3800 g.... :0)

Anmeld

15. august 2011

Orkide86

Sender en hel masse ve-støv i din retning

Anmeld

15. august 2011

annec

Holbæktrunten skriver:

Jeg sender en spand til dig, hvis du sender en retur :0) jeg har godt nok 13 dage til termin, men har samme gener som du plus karpal tunnel syndrom i højre hånd (kan næsten ik bruge den) og et dumt lavt stofskifte der gør mig træt som et helt alderdomshjem. Så træt, at jeg (kontrolfreaken) faktisk ikke har kunnet overskue at skænke fødslen en tanke... Og knægten ER bagr færdig, med en nuværende kampvægt på omkring 3800 g.... :0)

Tak, og du får også lidt ve-støv sendt afsted

3800g og der er stadig 13dage tilbage?? Hold da op, det blir en god basse Min vejer de 3700g nu, og syntes det er nok da

Anmeld

15. august 2011

Holbæktrunten

annec skriver:

Tak, og du får også lidt ve-støv sendt afsted

3800g og der er stadig 13dage tilbage?? Hold da op, det blir en god basse Min vejer de 3700g nu, og syntes det er nok da

Ja, han bliver en bastant lille sumo, tyder det på :0) han har det meste af graviditeten ligget ca 15 pct over vækstkurven - ved det pga ekstra skanninger grundet det dumme stofskifte. Og så var de bekymrede for graviditets sukkersyge, men det er der ikke noget af. Som overlegen sagde 'ja, der er i hvert fald ingen der kan beskylde dig for at sulte dit barn' ;0)

Anmeld

15. august 2011

annec

Mirjam123 skriver:

Sender en hel masse ve-støv i din retning

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.