Letlæselig journal...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Hasselnødden

Nessie skriver:

Jeg fik intet håndskrevet, men en elektronisk journal, der var lagt ind i den mappe om barnet, vi fik på sygehuset.

Jeg har efterfølgende været inde på www.sundhed.dk, og læst min journal dér, der stod for alle dagene vi var indlagt.

Det vil jeg da give et forsøg, måske har jeg den også elektronisk - det ville da bare være for dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Hasselnødden

Majbriteriksen skriver:

Hvor er det ærgeligt, kan du ikke få dine forældre til at renskrive den på en computer.

Jeg husker bestemt ikke alt. Det mente jeg nu selv, men det har vist sig flere gange at der er ting som min kæreste husker som jeg ikke anede

Skriften i begge mine journaler er med de flotteste håndskrifter. Det var kun jordemoder der skrev deri, også selvom der var rigtig mange læger på stuen. Det har faktisk undret mig at de ikke skulle skrive der i?

Tro mig jeg har skam fået mine forældre til at læse den højt for mig, netop fordi man selvf. ikke kan registrere alt hvad der sker, men det bliver jo hurtigt noget usammenhængende punkt til punkt-forms oplæsning... jeg ved bare at jeg skulle syes efterfølgende og jeg mistede 250ml blod (antager ikke at det er ret meget?).. og at en eller anden blev tilkaldt for da jeg fik taget vandet var det nemlig grønt, dog fejlede vores vidunderlige dreng heldigvis ikke noget.. men det skal checkes op på  men det var da egentlig en super god ide - skal ned til dem onsdag, så spørger jeg da lige pænt om de kan få tid til det på et tidspunkt  tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.