ægløsning endte i massiv blødning - lidt ulæks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Anonym trådstarter

jeg havde en ok positiv ÆL test i torsdag (som nogen har læst herinde). fredag aften efter samleje med manden(igen) endte det i en omgang massiv blødning (altså virkelig voldsom blødning ud i sengen), lige efter han har haft trukket sig ud.. hvad kan dette være ? og hvorfor mon det kommer??? ja altså havde virkelig ondt i underlivet op til... og har os haft testet for graviditet men den viste negativ ??? lægerne har ikke kunne svare mig på det da de ikke så det som en nødvendighed at jeg kom op fordi jeg ikke havde ondt bagefter... og det var friskt rødt blod??

forstår ikke :s ? har aldrig oplevet noget lignende før... manden endte med at sidde og tudbrøle fordi han troede og mente helt bestemt at det var hans skyld :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der ved noget

Anmeld

14. august 2011

Gaia

Kan være i har været for voldsomme og fået et blodkar på livmoder halsen til at sprænge. Det kan hænde hvis manden rammer den for hårdt. men synes du skal få det tjekket uanset hvad lægen siger. Det err dit underrliv og det skal man ikke spøge med! Så bestil en tid til en gu.

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Kan være i har været for voldsomme og fået et blodkar på livmoder halsen til at sprænge. Det kan hænde hvis manden rammer den for hårdt. men synes du skal få det tjekket uanset hvad lægen siger. Det err dit underrliv og det skal man ikke spøge med! Så bestil en tid til en gu.

Det er allerede gjort ... Men vi har ikke været voldsomme det var sådan virkelig romantisk omgang hehe men ja... Må vente og se tiden an

Anmeld

15. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det er allerede gjort ... Men vi har ikke været voldsomme det var sådan virkelig romantisk omgang hehe men ja... Må vente og se tiden an

Det kunne lyde som kontaktblødninger. Hvis det sker igen så kontakt din læge. Det er vigtigt i forhold til evt. celleforandringer.

Ikke for at gøre dig bange, men jeg havde kontaktblødninger i en periode. Det viste sig at jeg havde lidt celle abnormalitet, og der blev hold øje med det. Det er heldigvis endt godt for mit vedkommende, og det gør det også for laaaaangt de fleste. Men bliver det ikke opdaget i tide, så kan det udvikle sig grimt.

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kunne lyde som kontaktblødninger. Hvis det sker igen så kontakt din læge. Det er vigtigt i forhold til evt. celleforandringer.

Ikke for at gøre dig bange, men jeg havde kontaktblødninger i en periode. Det viste sig at jeg havde lidt celle abnormalitet, og der blev hold øje med det. Det er heldigvis endt godt for mit vedkommende, og det gør det også for laaaaangt de fleste. Men bliver det ikke opdaget i tide, så kan det udvikle sig grimt.

Hvad betyder det med celle forandringer ??? ;0

Anmeld

15. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hvad betyder det med celle forandringer ??? ;0

Celleforandringer kan være forstadiet til livmoderhalskræft. Men det behøver det ikke nødvendigvis. Hos mig udviklede det sig ikke, og det forsvandt af sig selv. Der skal bare holdes øje i en periode efter. Det er derfor man bliver tilbudt undersøgelse hver 3 år når man er over 23, mener jeg det er. 

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Celleforandringer kan være forstadiet til livmoderhalskræft. Men det behøver det ikke nødvendigvis. Hos mig udviklede det sig ikke, og det forsvandt af sig selv. Der skal bare holdes øje i en periode efter. Det er derfor man bliver tilbudt undersøgelse hver 3 år når man er over 23, mener jeg det er. 

Ah ok så jeg med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.