Hvornår er man i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Lunae

Hej piger!

Nu har jeg tænkt en del over noget - hvornår er man i fødsel? Er det når vandet går, når man får veer eller når man får presseveer?

Tit skriver folk at deres fødsel tog mange timer, men hvornår starter man med at sige man er i fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Mettefpigen

Personligt ville jeg sige at man er i fødsel når vandet går... For da begynder veerne da stille og roligt.. Eller det er selvfølgelig forskelligt...

Anmeld

14. august 2011

morethanperfect

Lunae skriver:

Hej piger!

Nu har jeg tænkt en del over noget - hvornår er man i fødsel? Er det når vandet går, når man får veer eller når man får presseveer?

Tit skriver folk at deres fødsel tog mange timer, men hvornår starter man med at sige man er i fødsel?

Jeg ville sige det er når man får veer .. Det er jo ikke altid man får veer fordi vandet går .. Jeg gjorde i hvert fald ikke ..

Anmeld

14. august 2011

onlyme

Lunae skriver:

Hej piger!

wow,. Virkelig et godt spørgsmål..!

Lurer lige med her..!

Anmeld

14. august 2011

Lunae

Mettefpigen skriver:

Personligt ville jeg sige at man er i fødsel når vandet går... For da begynder veerne da stille og roligt.. Eller det er selvfølgelig forskelligt...

Det er jo bare ikke altid at vandet går af sig selv!

Anmeld

14. august 2011

onlyme

morethanperfect skriver:

Jeg ville sige det er når man får veer .. Det er jo ikke altid man får veer fordi vandet går .. Jeg gjorde i hvert fald ikke ..

Det ville også være mit svar,.

Anmeld

14. august 2011

Kamulla

du er først i aktiv fødsel når du er 3cm åben...

jeg talte fra første ve, da det kom som ve-storm fra den første.. skal jeg tælle fra aktiv fødsel, var han ude på 1 time

Anmeld

14. august 2011

MaybeBaby

Lunae skriver:

Hej piger!

Så vidt jeg kan huske, så er man i "aktiv fødsel" når man er 4 cm åben. Tidligere stadier (medmindre der er noget andet de lige vil holde øje med) ja så er der ret stor chance for at blive sendt hjem.

Anmeld

14. august 2011

onlyme

Mettefpigen skriver:

Jeg havde veer i 22 timer enden jeg fik TAGET vandet,. Hvornår ville du så mene jeg var i fødsel, ?

Anmeld

14. august 2011

Mettefpigen

Lunae skriver:

Det er jo bare ikke altid at vandet går af sig selv!

Neej det er selvfølgelig rigtig nok.. Men så er det jo nok når man får veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.