Kan man vaske en sengerand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Isabella_mor

An&Jo skriver:

jeg har en grøn sengerand til min søn, den er nok 2cm tyk og går hele vejen rundt i sengen, dog i 2 stykker..

er det muligt at vaske den?? Min søn får gerne en flaske med mælk med i seng når han skal sove, for på den måde falder han i søvn uden gråd, men nu har jeg opdaget at det har givet nogle rigtig grimme skjolder på sengeranden, og dem vil jeg jo gerne have af..

nogen der har et godt råd??

er det et betræk der kan tages af...??? eller hvordan-? er der skum i eller er der fyld i som så er syet fast til betrækket??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Nitz - <3 David

An&Jo skriver:

ingen vaskeanvisning nej.. og det er en sengerand til 400kr så er heller ikke meget for bare at smide den ud.. :/

men det er kun noget skum der er indeni tror jeg.. ingen pap ihvertfald..

Nåårh okay.. Men stort set alle tekstiler kan holde til 30-40 grader.. Et uldprogram centrifugere det ikke så voldsomt.. Så det kan du da prøve..hvis der ikke er et skåne program.. Hvis du kan, så læg det evt. i blød i noget vand med opvaskemiddet (uden farve) i, natten over.. det skulle gerne kunne fjerne det..

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

isabellamor skriver:

er det et betræk der kan tages af...??? eller hvordan-? er der skum i eller er der fyld i som så er syet fast til betrækket??

ja det er noget skum der er deri.. men ved ikke om betrækket kan tages af..

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Nåårh okay.. Men stort set alle tekstiler kan holde til 30-40 grader.. Et uldprogram centrifugere det ikke så voldsomt.. Så det kan du da prøve..hvis der ikke er et skåne program.. Hvis du kan, så læg det evt. i blød i noget vand med opvaskemiddet (uden farve) i, natten over.. det skulle gerne kunne fjerne det..

jeg må lige forsøge mig med det der uld program..

Anmeld

14. august 2011

Isabella_mor

An&Jo skriver:

ja det er noget skum der er deri.. men ved ikke om betrækket kan tages af..

hvis betrækket kan trækkes af så kan du sagtens vaske det..  

hvis det ikke kan så ved jeg det ikke rigtig..

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

isabellamor skriver:

hvis betrækket kan trækkes af så kan du sagtens vaske det..  

hvis det ikke kan så ved jeg det ikke rigtig..

må lige kigge efter imorgen om det kan tages af.. den ligger jo selvfølgelig inde på hans værelse..

Anmeld

14. august 2011

Isabella_mor

An&Jo skriver:

må lige kigge efter imorgen om det kan tages af.. den ligger jo selvfølgelig inde på hans værelse..

jeps..

der er garanteret en vaskeanvisning inden i den hvis den kan tages af... 

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

isabellamor skriver:

jeps..

der er garanteret en vaskeanvisning inden i den hvis den kan tages af... 

ja det kan da godt ske at derer det.. mon så man kan få den på igen hvis det er sådan noget skum der er indeni..

Anmeld

14. august 2011

Isabella_mor

An&Jo skriver:

ja det kan da godt ske at derer det.. mon så man kan få den på igen hvis det er sådan noget skum der er indeni..

hvilket mærke er det ved du det???

det kan du sagtens hvis du ikke kogevasker det. hvis du vasker det så det ikke krymper skulle det ikke være et problem.. 

og så kan du altid hive lidt i det mens det er vådt inden du hænger det på tørrestativet hvis det skulle have krympet lidt...

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

isabellamor skriver:

hvilket mærke er det ved du det???

det kan du sagtens hvis du ikke kogevasker det. hvis du vasker det så det ikke krymper skulle det ikke være et problem.. 

og så kan du altid hive lidt i det mens det er vådt inden du hænger det på tørrestativet hvis det skulle have krympet lidt...

jeg tror måske det er babydan..
Jeg har købt den i babysam sidste efterår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.