Kan man vaske en sengerand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.663 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. august 2011

An&Jo

jeg har en grøn sengerand til min søn, den er nok 2cm tyk og går hele vejen rundt i sengen, dog i 2 stykker..

er det muligt at vaske den?? Min søn får gerne en flaske med mælk med i seng når han skal sove, for på den måde falder han i søvn uden gråd, men nu har jeg opdaget at det har givet nogle rigtig grimme skjolder på sengeranden, og dem vil jeg jo gerne have af..

nogen der har et godt råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

morethanperfect

An&Jo skriver:

jeg har en grøn sengerand til min søn, den er nok 2cm tyk og går hele vejen rundt i sengen, dog i 2 stykker..

er det muligt at vaske den?? Min søn får gerne en flaske med mælk med i seng når han skal sove, for på den måde falder han i søvn uden gråd, men nu har jeg opdaget at det har givet nogle rigtig grimme skjolder på sengeranden, og dem vil jeg jo gerne have af..

nogen der har et godt råd??

Hvad med vanish(staves) ..

Tror du ikke det kan tage det ? Det kan klare det meste her

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

morethanperfect skriver:

Hvad med vanish(staves) ..

Tror du ikke det kan tage det ? Det kan klare det meste her

jo men så skal den jo alligevel vaskes bagefter da vanish kan lave skjolder.. vanish er jo et blegemiddel..

Anmeld

14. august 2011

Nitz - <3 David

hvis der ikke er noget pap eller lignende indeni så kan den sagtens vaskes.. Er der ikke evt. vaskemærke på et sted? jeg har det sådan at hvis ting ik kan vaskes så er det ik værd at gemme på Det skal det kunne. især når det er små børn der ligger op ad det og sover..

Anmeld

14. august 2011

MetteS81

Jeg tror sagtens du kan vaske den...bare kør et mildt program, så burde der ik ske noget ved det  

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

hvis der ikke er noget pap eller lignende indeni så kan den sagtens vaskes.. Er der ikke evt. vaskemærke på et sted? jeg har det sådan at hvis ting ik kan vaskes så er det ik værd at gemme på Det skal det kunne. især når det er små børn der ligger op ad det og sover..

ingen vaskeanvisning nej.. og det er en sengerand til 400kr så er heller ikke meget for bare at smide den ud.. :/

men det er kun noget skum der er indeni tror jeg.. ingen pap ihvertfald..

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

MetteS81 skriver:

Jeg tror sagtens du kan vaske den...bare kør et mildt program, så burde der ik ske noget ved det  

nu bor jeg på kollegie og vi har fælles vaskemaskine herude.. det eneste milde program der er, er et uldprogram, mon det er fint nok??

Anmeld

14. august 2011

Malli

Da jeg prøvede at vaske min SEBRA sengerand, (der kan man lyne stoffet af) der krøb stoffet desværre ca 2cm, så skumgummiet der bagefter skulle ind i, passede ikk længere og jeg måtte klippe skumgummiet til! Så øv, jeg gider ikke satse en anden gang, på at man kan sådan noget! 

Anmeld

14. august 2011

Maalene

Kan du ikke tage det yderste lag af sengeranden?

Det kan vi på vores, og den har jeg vasket uden problemer

Anmeld

14. august 2011

BJL2010

Jeg har også prøvet at stoffet krympede...og det til trods for at jeg fulgte vaskeanvisningen, så jeg ville gøre det endnu mildere end en evt. vaskeanvisning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.