Sulten, men kan ikke spise så meget..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

FrkAnnette

Chalala85 skriver:

hehe jamen så er der kun 1 uge imellem os.. så er det jo nok ganske normalt

Det tror jeg. Kæresten driller mig også hele tiden, når vi lige har spist: "Ja, så er der jo en time til at du skal have noget at spise igen!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Chalala85

lillePutte skriver:

Det tror jeg. Kæresten driller mig også hele tiden, når vi lige har spist: "Ja, så er der jo en time til at du skal have noget at spise igen!"

haha sådan har jeg det også

Anmeld

15. august 2011

FrkAnnette

Chalala85 skriver:

haha sådan har jeg det også

Tror bare at jeg skal blive bedre til at spise frugt, ligesom dig. Har indtil videre spist kiks, og det er jo nok ikke det bedste i længden

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

lillePutte skriver:

Tror bare at jeg skal blive bedre til at spise frugt, ligesom dig. Har indtil videre spist kiks, og det er jo nok ikke det bedste i længden

haha nej nok ikke.. men kan da røbe jeg er lidt for glad for kakao, nok heller ikke det bedste

Anmeld

15. august 2011

FrkAnnette

Chalala85 skriver:

haha nej nok ikke.. men kan da røbe jeg er lidt for glad for kakao, nok heller ikke det bedste

Jeg bilder mig selv ind, at man godt må synde lidt

Anmeld

15. august 2011

lilledittemor

Chalala85 skriver:

Helloo damer....

Nåh endnu en lille spørgsmål fra moi

Jeg synes jeg bliver hurtigt sulten, og jeg mener SULTEN Men når jeg så endelig går igang så bliver jeg hurtigt mæt igen. Kan ikke spise det jeg kunne inden jeg blve gravid.

Eks. Spiste normalt 2 rundenommer rugbrød til frokost/aftensmad. Nu kan jeg kun lige få en ned...

Er der normalt at man bliver hurtigere mæt og sån sulten igen?!?

Sådan har jeg haft det hele graviditeten Det er dog blevet lidt bedre efterhånden

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

lillePutte skriver:

Jeg bilder mig selv ind, at man godt må synde lidt

haha jeg prøver at lade vær

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

Ditte_Marie skriver:

Sådan har jeg haft det hele graviditeten Det er dog blevet lidt bedre efterhånden

håber også det ændre sig.. det er så surt at sidde med en stor portion og ikke kunne spise halvdelen

Anmeld

15. august 2011

lilledittemor

Chalala85 skriver:

håber også det ændre sig.. det er så surt at sidde med en stor portion og ikke kunne spise halvdelen

Lige præcis.

Og det er svært at vænne sig til at man lige pludselig ikke kan spise så meget - så jeg tog lige så "meget" som jeg plejede... lidt pinligt at efterlade en halvt fyldt tallerken

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

Ditte_Marie skriver:

Lige præcis.

Og det er svært at vænne sig til at man lige pludselig ikke kan spise så meget - så jeg tog lige så "meget" som jeg plejede... lidt pinligt at efterlade en halvt fyldt tallerken

hihi lige præcis.. jeg er begyndt at tage en rigtig børneportion og så bare spise igen 1½ time efter haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.